• 28-12-2013, 00:19:26
    #28
    Konuyu çok alakasız bi yere bağladın. Konuya yazacaklarım bu kadar. Yeterince açıklayıcı yazdığımı düşünüyorum. R10 üzerinden satın bence siz %0 komisyon. =)

    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya abi senin ki biraz şey oldu.. ne olmuş yediyse bizim adamlar yedi ) ama öyle olmadı bak ne oldu? oda yiyen adamları yedi.. sen anladın meseleyi )

    Ben yapmıyorum ama AK olarak ticaret yapan alanadlari sitesinin birazda vatandaşın HAK kı olanını gözetmesi lazım. yoksa sadece AK olarak ticaret yapmak yeterli olmaz. öyle değilmi cancağzım )
  • 28-12-2013, 00:21:33
    #29
    AfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ufak rakamlı satışlarda 100 TL ciddi bir rakam,
    400 TL lik satışta %25 yapar, 200 TL lik satışta %50, hatta abartayım 100 TL lik satışta %100 yapar. Ama mesajımın sonunda belirttiğim gibi domain koymakta özgür olunduğu kadar, domaini kaldırmakta da özgür herkes. Alanadlari.com un aylık giderini ben biliyorum. Ama sen "ben alacağım parayı bilirim arkadaş" diyorsan ee onların da demesi normal değil mi..? Koymayacaksın o zaman satışa orada. Seni suçladığımdan ya da onları savunduğumdan değil. Hadi sedo dan sat parkta olmayan bir domaini, %20 yi vermem arkadaş %19 vereyim de. Muhatap bulabiliyor musun bakalım =) Aç parantez sedonun minimum komisyonu $50 kapa parantez.
    üstad ben ne okanın nede alanadlari.com un düşmanı değilim heryerde yazmışım abi sektöre kim hizmet ediyorsa destek olalım ama bu 100 tl limiti gördüğüm gün kafam döndü, nsleri yönlendirirsem kalkarmış ben niye parktan gelir sağladığım domaini sana yönlendireyim, -ee sana aracılık eddiyoruz ya, +o zaman %10'unu niye alıyorsun -aracılık ediyoruz dedik ya abi
    sedo ile kıyaslamışsın abi sedonun ilk günlerini iyi analiz etmek gerekir diğer yandan sedo parkingden güzel ücret ödüyor en iyi sen bilirsin, bu alanadlarida ödüyor mu?
  • 28-12-2013, 00:22:32
    #30
    Murat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kural gayet açık alan adı parkta değilse %10 komisyon alınır. Bununda min tutarı 100 TL
    Bunun pazarlığı olmaz gittigidiyor.com 'da satışlardan %10 komisyon kesiyor bir pm atın bakalım ne olacak. Lütfen gelişmekte olan markalara destek olalım köstek değil. Memnun olmayanda satışa koymaz bukadar basit.
    sendemi bürütüs )) siz KOMİSYON ortaklığı felen yapmıyorsunuz demi )

    nedir bu herkesi ayıklama mevzusu, onu kov bunu kov eee kim kaldı? bir sen birde uğur olmazki böyle bak R10'a KUCAKLAYICI sen ne yapmışsın bunun karşılığında PLATİN Olmuşsun oooo hayırlı olsun 500 lira vermişsin gelişmesi için neden? gelişsin diye yani birazda böyle bakmak lazım

    birde sitenin sahibi arkadaş gelip açıklama yapsa misal o dese BEĞENMİYORSANIZ gidin istediğiniz yere. nedir bu hemen site sahibi adına alel acele KOVAR açıklamalar ) belki site sahibi doğru arkadaş bu meseleye biraz daha makul çözümler ile yaklaşalım. şartları esnetelim vs. kötümü olur yani?
  • 28-12-2013, 00:28:12
    #31
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sendemi bürütüs )) siz KOMİSYON ortaklığı felen yapmıyorsunuz demi )

    nedir bu herkesi ayıklama mevzusu, onu kov bunu kov eee kim kaldı? bir sen birde uğur olmazki böyle bak R10'a KUCAKLAYICI sen ne yapmışsın bunun karşılığında PLATİN Olmuşsun oooo hayırlı olsun 500 lira vermişsin gelişmesi için neden? gelişsin diye yani birazda böyle bakmak lazım
    Tabii sağ olsunlar her satıştan komisyonumu gönderiyorlar )))

    İşi şakası tabikde ben güzel projelere destek olmaktan yanayım bir çok bunun gibi proje yapıldı birsi benim sevdiğim bir arkadaşım ama olmadı öyle kaldı..

    r10 'da destek olcaz tabi elimizden geldiği kadar bak sizin gibi güzel insanlarla tanışıyoruz diyim bitireyim konuyu ))
  • 28-12-2013, 00:29:50
    #32
    Murat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kural gayet açık alan adı parkta değilse %10 komisyon alınır. Bununda min tutarı 100 TL
    Bunun pazarlığı olmaz gittigidiyor.com 'da satışlardan %10 komisyon kesiyor bir pm atın bakalım ne olacak. Lütfen gelişmekte olan markalara destek olalım köstek değil. Memnun olmayanda satışa koymaz bukadar basit.
    usta konuyu okumadan konudaki mesajlarımı okumadan niye yorum atılır ki?

    ben: bu platforma destek olmak lazım demişim, sonra bakiyemde eksiyi görünce hem domaini verip hem de üste borçlandığımı bu parking ve 100 tl olayını eleştirmişim, arkdaşlarda konuya gelmiş demişki ona takılmayın hocam belirtin %10 alınıyor, bunuda eleştirmişim öyle her satışa dipnot mu düşeceğiz 100.000 dolarlık satış olsa %10 çok der pazarlık yaparsın %3 al dersin ama her ufak parayada böyle not düşülmez demişim, ama yinede iş böyle işliyor diye satışlarıma not düşümüşüm yönetici de onaylamış, bu onay kabuldur.. sonrasında olay bu hale gelmiş sana soruyorum ben san aracılık etsem böyle bir oran alsam gönlün rahat eder mi? ben diyorumki domaini hediye etsem gönlüm çok daha ferah olurdu ama bu rakam hazmedilmiyor. zaten diğer konuda arkdaşlar %10 harici alınmıyor dememiş olsa ben zaten direk silecektim domainleri. destek olalaım tamam da herşeyinde yakışanı var...
  • 28-12-2013, 00:31:06
    #33
    Bu konuda Uğur abinin yorumlarına katılıyorum. Alanadları için karalama konusu gibi olmuş bu başlık. Sistemde herşey açık ve net olarak anlatılıyor. Komisyon oranları belli, bu oranlar yüksek geliyorsa sistemden domainlerinizi çekersiniz olur biter. Problem yaşıyorsanız teknik destek talebi açarsınız orada uzlaşma yolu ararsınız. İlk defa Türkiye'den bu kadar başarılı bir proje çıktı. Bu nedenle ilk zamanlarında destek olmamız gerekiyor ki ilerleyen süreçte bu komisyonlar düşsün ve farklı hizmetlerle daha da güçlensin. Sedo ve kendini kanıtlamış platformlar ile karşılaştırmak yeni doğmuş bebeği yetişkin bir insanla karşılaştırmak gibi bir şey...
  • 28-12-2013, 00:34:42
    #34
    varyemez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda Uğur abinin yorumlarına katılıyorum. Alanadları için karalama konusu gibi olmuş bu başlık. Sistemde herşey açık ve net olarak anlatılıyor. Komisyon oranları belli, bu oranlar yüksek geliyorsa sistemden domainlerinizi çekersiniz olur biter. Problem yaşıyorsanız teknik destek talebi açarsınız orada uzlaşma yolu ararsınız. İlk defa Türkiye'den bu kadar başarılı bir proje çıktı ilk zamanlarında destek olmamız gerekiyor ki ilerleyen süreçte bu komisyonlar düşsün ve farklı hizmetlerle daha da güçlensin...
    tamam biliyorum sen de okanın iyi arkadaşısın ama benim herşeyi bu kadar net yazdığım konuya karalama gibi olmuş dersen ayıp edersin usta. rica ediyorum mesajlarımı okumadan direk yazmayın değerli arkadaşlar.
  • 28-12-2013, 00:37:12
    #35
    WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam biliyorum sen de okanın iyi arkadaşısın ama benim herşeyi bu kadar net yazdığım konuya karalama gibi olmuş dersen ayıp edersin usta. rica ediyorum mesajlarımı okumadan direk yazmayın değerli arkadaşlar.
    Yanlış anlaşılmak istemiyorum, ilk zamanlarda bu komisyon değerlerine laf etmememiz gerekiyor ki proje başarıya ulaşsın. Bu problemi teknik destek talebi açarak dillendirebilirdiniz onu demek istedim.
  • 28-12-2013, 00:37:39
    #36
    WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam biliyorum sen de okanın iyi arkadaşısın ama benim herşeyi bu kadar net yazdığım konuya karalama gibi olmuş dersen ayıp edersin usta. rica ediyorum mesajlarımı okumadan direk yazmayın değerli arkadaşlar.
    usta bu işin arkadaşlık tarafı yokki tamam şuan cebinden 100 lira çıkan sensin bu konuda belki haklısın belki değilsin...

    ama şimdi bu arkadaşlarda kendi fikirlerini söylüyor ama YÜKSEK sesle yani KOVAR gibi yok GİBİSİ fazla baya KOVUYORLAR. ama sen bakma bu arkadaşların başka bir yere gidin alın domaininizi çekin vs demelerine çünkü Fikirleri İfade etmek ayrı şey insanlara bu olacak biz yaptık oldu gibi öneri / eleştiri / şikayetlere tahammül edememeleri ayrı birşey. şahsen ben bu 3 domainci arkadaşada bu " GİDİN " başka yere sözlerini Yakıştıramadım...

    neticede işin sahibi arkadaşın yorumunu almak bu KORSAN yorum yapıp İNSANLARI kovanlardan daha mantıklı olacak.