Know adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
AlanAdlari.com yaptığı ayıp..
117
●9.992
- 28-12-2013, 00:21:33üstad ben ne okanın nede alanadlari.com un düşmanı değilim heryerde yazmışım abi sektöre kim hizmet ediyorsa destek olalım ama bu 100 tl limiti gördüğüm gün kafam döndü, nsleri yönlendirirsem kalkarmış ben niye parktan gelir sağladığım domaini sana yönlendireyim, -ee sana aracılık eddiyoruz ya, +o zaman %10'unu niye alıyorsun -aracılık ediyoruz dedik ya abiAfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sedo ile kıyaslamışsın abi sedonun ilk günlerini iyi analiz etmek gerekir diğer yandan sedo parkingden güzel ücret ödüyor en iyi sen bilirsin, bu alanadlarida ödüyor mu? - 28-12-2013, 00:22:32sendemi bürütüsMurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)) siz KOMİSYON ortaklığı felen yapmıyorsunuz demi
)
nedir bu herkesi ayıklama mevzusu, onu kov bunu kov eee kim kaldı?
bir sen birde uğur olmazki böyle
bak R10'a KUCAKLAYICI sen ne yapmışsın bunun karşılığında PLATİN Olmuşsun oooo hayırlı olsun 500 lira vermişsin gelişmesi için neden? gelişsin diye yani birazda böyle bakmak lazım 
birde sitenin sahibi arkadaş gelip açıklama yapsa misal o dese BEĞENMİYORSANIZ gidin istediğiniz yere. nedir bu hemen site sahibi adına alel acele KOVAR açıklamalar
) belki site sahibi doğru arkadaş bu meseleye biraz daha makul çözümler ile yaklaşalım. şartları esnetelim vs. kötümü olur yani?
- 28-12-2013, 00:28:12Tabii sağ olsunlar her satıştan komisyonumu gönderiyorlarKnow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)))
İşi şakası tabikde ben güzel projelere destek olmaktan yanayım bir çok bunun gibi proje yapıldı birsi benim sevdiğim bir arkadaşım ama olmadı öyle kaldı..
r10 'da destek olcaz tabi elimizden geldiği kadar bak sizin gibi güzel insanlarla tanışıyoruz diyim bitireyim konuyu
))
- 28-12-2013, 00:29:50usta konuyu okumadan konudaki mesajlarımı okumadan niye yorum atılır ki?Murat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben: bu platforma destek olmak lazım demişim, sonra bakiyemde eksiyi görünce hem domaini verip hem de üste borçlandığımı bu parking ve 100 tl olayını eleştirmişim, arkdaşlarda konuya gelmiş demişki ona takılmayın hocam belirtin %10 alınıyor, bunuda eleştirmişim öyle her satışa dipnot mu düşeceğiz 100.000 dolarlık satış olsa %10 çok der pazarlık yaparsın %3 al dersin ama her ufak parayada böyle not düşülmez demişim, ama yinede iş böyle işliyor diye satışlarıma not düşümüşüm yönetici de onaylamış, bu onay kabuldur.. sonrasında olay bu hale gelmiş sana soruyorum ben san aracılık etsem böyle bir oran alsam gönlün rahat eder mi? ben diyorumki domaini hediye etsem gönlüm çok daha ferah olurdu ama bu rakam hazmedilmiyor. zaten diğer konuda arkdaşlar %10 harici alınmıyor dememiş olsa ben zaten direk silecektim domainleri. destek olalaım tamam da herşeyinde yakışanı var... - 28-12-2013, 00:31:06Bu konuda Uğur abinin yorumlarına katılıyorum. Alanadları için karalama konusu gibi olmuş bu başlık. Sistemde herşey açık ve net olarak anlatılıyor. Komisyon oranları belli, bu oranlar yüksek geliyorsa sistemden domainlerinizi çekersiniz olur biter. Problem yaşıyorsanız teknik destek talebi açarsınız orada uzlaşma yolu ararsınız. İlk defa Türkiye'den bu kadar başarılı bir proje çıktı. Bu nedenle ilk zamanlarında destek olmamız gerekiyor ki ilerleyen süreçte bu komisyonlar düşsün ve farklı hizmetlerle daha da güçlensin. Sedo ve kendini kanıtlamış platformlar ile karşılaştırmak yeni doğmuş bebeği yetişkin bir insanla karşılaştırmak gibi bir şey...
- 28-12-2013, 00:34:42tamam biliyorum sen de okanın iyi arkadaşısın ama benim herşeyi bu kadar net yazdığım konuya karalama gibi olmuş dersen ayıp edersin usta. rica ediyorum mesajlarımı okumadan direk yazmayın değerli arkadaşlar.varyemez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2013, 00:37:12Yanlış anlaşılmak istemiyorum, ilk zamanlarda bu komisyon değerlerine laf etmememiz gerekiyor ki proje başarıya ulaşsın. Bu problemi teknik destek talebi açarak dillendirebilirdiniz onu demek istedim.WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2013, 00:37:39usta bu işin arkadaşlık tarafı yokki tamam şuan cebinden 100 lira çıkan sensin bu konuda belki haklısın belki değilsin...WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama şimdi bu arkadaşlarda kendi fikirlerini söylüyor ama YÜKSEK sesle yani KOVAR gibi yok GİBİSİ fazla baya KOVUYORLAR. ama sen bakma bu arkadaşların başka bir yere gidin alın domaininizi çekin vs demelerine çünkü Fikirleri İfade etmek ayrı şey insanlara bu olacak biz yaptık oldu gibi öneri / eleştiri / şikayetlere tahammül edememeleri ayrı birşey. şahsen ben bu 3 domainci arkadaşada bu " GİDİN " başka yere sözlerini Yakıştıramadım...
neticede işin sahibi arkadaşın yorumunu almak bu KORSAN yorum yapıp İNSANLARI kovanlardan daha mantıklı olacak.
) ama öyle olmadı bak ne oldu? oda yiyen adamları yedi.. sen anladın meseleyi