• 28-12-2013, 01:11:59
    #46
    Meryemce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her şikayet mahkemeye yapılacksa burda şikayet kategorisini niye açtılar Murat Bey?

    Ayrıca bu işten çıkarınız olmadığını bildiğim halde bu kadar savunmaya çalışmanızı anlamıyorum.

    Söz sözdür, ticket üzerinden ya da destek hattı üzerinden farketmez. 10%'a evet demişse 10% kesmesi gerekiyor.

    25% şeklinde sözleşmede yazıyor olabilir, şart konmuş ve kabul edilmiş. Genel anlamda bu rakamın yüksek olduğu tartışılabilir ve Alanadlari.com haklı da çıkabilir. Ama bu konu spesifik ve haksızlık olduğu gayet açık. Neden bu kadar zorluyorsunuz anlamıyorum. Konu sahibinin iğnelemeleri espiri de olsa hakediyorsunuz gibime geliyor.

    Saygılar
    Evet burası bir paylaşım platformudur. Eğer haksız kazanç var ise bunun yetki merci Türk mahkemeleridir.

    “Söz sözdür, ticket üzerinden ya da destek hattı üzerinden fark etmez. 10%'a evet demişse 10% kesmesi gerekiyor. “ bunu yazmışsınız kural olarak yazdığı yer alan adını alıcı tarafına iletilen not bölümüdür.

    Ben kimseyide savunmuyorum ama canı sıkılan bir markayı karalamasıda hoş değil.

    Komisyon oranlarına gelince yüksek bulan arkadaşlar mail yoluyla iletişime geçseler destek olmuş olurlar. Belki oranlarda bir düzenleme yapılır.


    Konuyu uzatmayacağım dediklerimi anlamak isteyen arkadaşlarımın anladığını umuyorum iyi geceler dilerim.
  • 28-12-2013, 01:15:16
    #47
    Üyeliği durduruldu
    Not bölümünde verilen sözler söz değildir. Tutmayan da namert değildir.

    Bunu mu demek istiyorsunuz?
  • 28-12-2013, 01:17:44
    #48
    Meryemce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Not bölümünde verilen sözler söz değildir. Tutmayan da namert değildir.

    Bunu mu demek istiyorsunuz?
    Öyle bir yazı göremedim? Sizinle komik üsluplarla laf kavgasına giremeyeceğim.
  • 28-12-2013, 01:19:12
    #49
    Meryemce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Not bölümünde verilen sözler söz değildir. Tutmayan da namert değildir.

    Bunu mu demek istiyorsunuz?
    Burada birbirinizi rencide etmenin anlamı yok. Oradaki notların yönetici tarafından görülüp görülmediği, ya da satış esnasında o notların dikkat edildiği bilinmemektedir. Bunu anlatmaya çalışmış arkadaş.
  • 28-12-2013, 01:21:08
    #50
    Üyeliği durduruldu
    Murat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle bir yazı göremedim? Sizinle komik üsluplarla laf kavgasına giremeyeceğim.
    O zaman konuya cevap yazmadan önce iyice okuyun. Bir sürü resim konmuş konuya kanıt olarak. Hiçbirini incelemeden cevap vermeyin. Kavga filan etmiyoruz burada.

    Konuyu okumayanlar konuya yanıt veriyor. Sonra biz sizin vaktinizi çalmış gibi oluyoruz. Bir zahmet okuyun konuyu. Ben şimdi resmi buraya alıntılayıp gösterirsem, siz tutup münakaşa etmeyeceğim diyerek keser atarsınız.

    Uslupla ilgili size atfettiğim bir kelime olmadı. Tekrar ediyorum. Konuyu okuyun.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:21:08 -->-> Daha önceki mesaj 01:19:47 --

    varyemez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada birbirinizi rencide etmenin anlamı yok. Oradaki notların yönetici tarafından görülüp görülmediği, ya da satış esnasında o notların dikkat edildiği bilinmemektedir. Bunu anlatmaya çalışmış arkadaş.
    Arkadaşım o not görülmemiş olsa, satış onayı alınmamış olur. Dolayısı ile satış gerçekleşmemiş olur. O zaman yönetici arkadaş notun satış onayı kısmını okudu, 10% yazan kısmını es geçti. Bu mu iddia?
  • 28-12-2013, 01:21:30
    #51
    Meryemce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her şikayet mahkemeye yapılacksa burda şikayet kategorisini niye açtılar Murat Bey?

    Ayrıca bu işten çıkarınız olmadığını bildiğim halde bu kadar savunmaya çalışmanızı anlamıyorum.

    Söz sözdür, ticket üzerinden ya da destek hattı üzerinden farketmez. 10%'a evet demişse 10% kesmesi gerekiyor.

    25% şeklinde sözleşmede yazıyor olabilir, şart konmuş ve kabul edilmiş. Genel anlamda bu rakamın yüksek olduğu tartışılabilir ve Alanadlari.com haklı da çıkabilir. Ama bu konu spesifik ve haksızlık olduğu gayet açık. Neden bu kadar zorluyorsunuz anlamıyorum. Konu sahibinin iğnelemeleri espiri de olsa hakediyorsunuz gibime geliyor.

    Saygılar
    beni çok iyi anladınız teşekkürler.

    diğer fikir belirten arksdaşlarada çok teşekkürler. kusura bakamayın herkese tek tek yazamadım, saygılar.

    Murat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet burası bir paylaşım platformudur. Eğer haksız kazanç var ise bunun yetki merci Türk mahkemeleridir.

    “Söz sözdür, ticket üzerinden ya da destek hattı üzerinden fark etmez. 10%'a evet demişse 10% kesmesi gerekiyor. “ bunu yazmışsınız kural olarak yazdığı yer alan adını alıcı tarafına iletilen not bölümüdür.

    Ben kimseyide savunmuyorum ama canı sıkılan bir markayı karalamasıda hoş değil.

    Komisyon oranlarına gelince yüksek bulan arkadaşlar mail yoluyla iletişime geçseler destek olmuş olurlar. Belki oranlarda bir düzenleme yapılır.


    Konuyu uzatmayacağım dediklerimi anlamak isteyen arkadaşlarımın anladığını umuyorum iyi geceler dilerim.
    usta sen de anlamamakta ısrar edip hala karalama diyorsunya artık gülmüyorum.. alıcıya iletilen not diyorsun alıcıya ben mi onaylayıp gönderiyorum, daha öncede oradan yazmışım dersin dostum sıkıntın varsa özelden görüşelim benim saklım gizlim olmadığı için ortadan takılıyorum... konu buralara gelmeden de okana özelden yazmışım zaten ama şunu iyi anlamak gerekir ben 60 tl'de değilim.. benim derdim farklı yazdım mesajlarımda ben çok bedava domain verdim hediye ettim bundan da para almasamda sıkıntı değildi. derdim para değil sen bunu anla işine ticaretine bak usta.
  • 28-12-2013, 01:26:28
    #52
    Meryemce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman konuya cevap yazmadan önce iyice okuyun. Bir sürü resim konmuş konuya kanıt olarak. Hiçbirini incelemeden cevap vermeyin. Kavga filan etmiyoruz burada.

    Konuyu okumayanlar konuya yanıt veriyor. Sonra biz sizin vaktinizi çalmış gibi oluyoruz. Bir zahmet okuyun konuyu. Ben şimdi resmi buraya alıntılayıp gösterirsem, siz tutup münakaşa etmeyeceğim diyerek keser atarsınız.

    Uslupla ilgili size atfettiğim bir kelime olmadı. Tekrar ediyorum. Konuyu okuyun.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:21:08 -->-> Daha önceki mesaj 01:19:47 --



    Arkadaşım o not görülmemiş olsa, satış onayı alınmamış olur. Dolayısı ile satış gerçekleşmemiş olur. O zaman yönetici arkadaş notun satış onayı kısmını okudu, 10% yazan kısmını es geçti. Bu mu iddia?
    Ben konuyu okuyorum o konuda şüpheniz olmasın bence işleyişi ve konuyu siz okuyun.

    Gayet açık ve net haksız bir kazanç var ise insanlar haklarını sonuna kadar aramalılar diye düşünüyorum.
  • 28-12-2013, 01:27:07
    #53
    Çok bilgili kişiler konuya yazıp takdirlerini bildirmişler fakat nacizane bende fikrimi bildirmek istiyorum.

    @AfMeSu hocam demişki sedoda da var aynı mantık, $50 komisyon alt limiti vardır. Peki hocam, alanadlari.com yerel bir şeyken, sedoyla kıyaslamak sizce ne kadar doğru? Komisyonu vermemizin sebebi, onların bize müşteri bulmasından kaynaklanmıyor mu? 80Milyona karşı 7Milyar ama aynı komisyon bana mantıklı gelmedi açıkçası.

    Elbette hepimiz domain eklemekte yada kaldırmakta özgürüz ancak Türkiye'nin gurur verici böyle bir sitesinden faydalanmak orayı kullanmayı istiyor olabilir insanlar. Öneride bulunanlara "istemiyorsan git" demek de bi o kadar yanlış geliyor bana.

    Alanadlarının komisyon tutarlarını dışarıya bakarak değil de içeriye bakarak güncellemesi gerektiğini düşünüyorum.
  • 28-12-2013, 01:28:19
    #54
    Üyeliği durduruldu
    Murat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben konuyu okuyorum o konuda şüpheniz olmasın bence işleyişi ve konuyu siz okuyun.

    Gayet açık ve net haksız bir kazanç var ise insanlar haklarını sonuna kadar aramalılar diye düşünüyorum.
    Hukuki olarak bunun peşine düşmenin konu sahibine bir şey kazandırmayacağını bile bile bunu yazmanız, konu sahibinin hakkını araması yönünde değil, aksine kendisi ile dalga geçtiğiniz izlenimi oluşturuyor.

    Bu konuda da yanılıyorsam ki yanılmadığımı siz de iyi biliyorsunuz, bir daha ben de cevap yazmayacağım.

    Saygılar