Meryemce adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Söz sözdür, ticket üzerinden ya da destek hattı üzerinden fark etmez. 10%'a evet demişse 10% kesmesi gerekiyor. bunu yazmışsınız kural olarak yazdığı yer alan adını alıcı tarafına iletilen not bölümüdür.
Ben kimseyide savunmuyorum ama canı sıkılan bir markayı karalamasıda hoş değil.
Komisyon oranlarına gelince yüksek bulan arkadaşlar mail yoluyla iletişime geçseler destek olmuş olurlar. Belki oranlarda bir düzenleme yapılır.
Konuyu uzatmayacağım dediklerimi anlamak isteyen arkadaşlarımın anladığını umuyorum iyi geceler dilerim.