Ben konuyu okuyorum o konuda şüpheniz olmasın bence işleyişi ve konuyu siz okuyun.
Gayet açık ve net haksız bir kazanç var ise insanlar haklarını sonuna kadar aramalılar diye düşünüyorum.
Hukuki olarak bunun peşine düşmenin konu sahibine bir şey kazandırmayacağını bile bile bunu yazmanız, konu sahibinin hakkını araması yönünde değil, aksine kendisi ile dalga geçtiğiniz izlenimi oluşturuyor.
Bu konuda da yanılıyorsam ki yanılmadığımı siz de iyi biliyorsunuz, bir daha ben de cevap yazmayacağım.
Saygılar