Murat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle bir yazı göremedim? Sizinle komik üsluplarla laf kavgasına giremeyeceğim.
O zaman konuya cevap yazmadan önce iyice okuyun. Bir sürü resim konmuş konuya kanıt olarak. Hiçbirini incelemeden cevap vermeyin. Kavga filan etmiyoruz burada.

Konuyu okumayanlar konuya yanıt veriyor. Sonra biz sizin vaktinizi çalmış gibi oluyoruz. Bir zahmet okuyun konuyu. Ben şimdi resmi buraya alıntılayıp gösterirsem, siz tutup münakaşa etmeyeceğim diyerek keser atarsınız.

Uslupla ilgili size atfettiğim bir kelime olmadı. Tekrar ediyorum. Konuyu okuyun.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:21:08 -->-> Daha önceki mesaj 01:19:47 --

varyemez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada birbirinizi rencide etmenin anlamı yok. Oradaki notların yönetici tarafından görülüp görülmediği, ya da satış esnasında o notların dikkat edildiği bilinmemektedir. Bunu anlatmaya çalışmış arkadaş.
Arkadaşım o not görülmemiş olsa, satış onayı alınmamış olur. Dolayısı ile satış gerçekleşmemiş olur. O zaman yönetici arkadaş notun satış onayı kısmını okudu, 10% yazan kısmını es geçti. Bu mu iddia?