• 28-12-2013, 01:32:43
    #55
    bildiğim kadarı ile bir sirket vs sözlesmesine uymak zorunda siz burada kişisel bir anlaşma yaptıgınızı ima ediyorsunuz. bunu kabul etmiş olsalar oranın kendi kurallarını çigneyen bir firma oldugunu ve kişiye özel tanıdıklarına extra ilgi gösterdiklerini ve piyasada adlarını karalamalarından baska bir sey olmayacagının farkındamısınız?

    egerki iki kere kesilmiş ise üçüncü satısı yapmanız yanlış ve bu sizin hatanız.

    kurallarında ne yazıyorsa adamlar onu yapmıs. ben sahsen orada satış yapmadım xxxxrobot sitesinde iki domain satmıstım ve adamlar basta dedikleri gibi %3-4 dü sanırım kesinti yapıp göndermişlerdi.

    burda açmış oldugunuz konu ile onların yaptıgına ayıp demek mümkün değil. kural ne ise o.
  • 28-12-2013, 01:35:43
    #56
    Beni anlamak isteyenlerin anladığını umuyorum konu gereksiz uzadı inşallah problem en yakın zamanda çözülür diyelim kimse kırılmasın.


    Herkese iyi geceler...


    Not: Meryemce size yorum yapmıyacağım...
  • 28-12-2013, 01:37:14
    #57
    Üyeliği durduruldu
    OriqinaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bildiğim kadarı ile bir sirket vs sözlesmesine uymak zorunda siz burada kişisel bir anlaşma yaptıgınızı ima ediyorsunuz. bunu kabul etmiş olsalar oranın kendi kurallarını çigneyen bir firma oldugunu ve kişiye özel tanıdıklarına extra ilgi gösterdiklerini ve piyasada adlarını karalamalarından baska bir sey olmayacagının farkındamısınız?

    egerki iki kere kesilmiş ise üçüncü satısı yapmanız yanlış ve bu sizin hatanız.

    kurallarında ne yazıyorsa adamlar onu yapmıs. ben sahsen orada satış yapmadım xxxxrobot sitesinde iki domain satmıstım ve adamlar basta dedikleri gibi %3-4 dü sanırım kesinti yapıp göndermişlerdi.

    burda açmış oldugunuz konu ile onların yaptıgına ayıp demek mümkün değil. kural ne ise o.

    Kesinlikle size hak veriyorum. Olaya sizin açınızdan yaklaşalım.

    1- Kişisel anlaşmayı kabul ettiler. Ve ana sözleşmeyi çiğnediler.
    2- Kabul ettikleri kişisel anlaşmayı çiğnediler. Ve ana sözleşmeyi uyguladılar.

    Bu durum onları zaten kuralları alt üst eden bir firma yapmış olmaz mı?

    Saygılarımla
  • 28-12-2013, 01:39:27
    #58
    OriqinaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bildiğim kadarı ile bir sirket vs sözlesmesine uymak zorunda siz burada kişisel bir anlaşma yaptıgınızı ima ediyorsunuz. bunu kabul etmiş olsalar oranın kendi kurallarını çigneyen bir firma oldugunu ve kişiye özel tanıdıklarına extra ilgi gösterdiklerini ve piyasada adlarını karalamalarından baska bir sey olmayacagının farkındamısınız?

    egerki iki kere kesilmiş ise üçüncü satısı yapmanız yanlış ve bu sizin hatanız.

    kurallarında ne yazıyorsa adamlar onu yapmıs. ben sahsen orada satış yapmadım xxxxrobot sitesinde iki domain satmıstım ve adamlar basta dedikleri gibi %3-4 dü sanırım kesinti yapıp göndermişlerdi.

    burda açmış oldugunuz konu ile onların yaptıgına ayıp demek mümkün değil. kural ne ise o.
    bak işte yineden okumadan bir yorum, diyorum ki ben bu parking olayı yüzünden konu açtım, pazarlıkta hesabımda görünen rakam eskiydi, başkasında sıfırdı, bunun için konu açtım r10'dan arkadaşlarımız dediki hocam ona takılmayın uygulamıyorlar, bu tarz satış yaptık ben de kaldırmayı düşündüğüm domainleri kaldırmıyorum ve satışa not düşüyorum %10 harici kabulum değildir diye, sen kurala katı olarak uymuş olsan zaten ben domainleri sileceğim çünkü böyle bir işleyişi benim ticaret mantığım almaz, haa madem uymuyorsun ben de buna göre hareket ediyorum diyorum... bi okuyun usta yav..
  • 28-12-2013, 01:44:57
    #59
    Murat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kural gayet açık alan adı parkta değilse %10 komisyon alınır. Bununda min tutarı 100 TL
    Bunun pazarlığı olmaz gittigidiyor.com 'da satışlardan %10 komisyon kesiyor bir pm atın bakalım ne olacak. Lütfen gelişmekte olan markalara destek olalım köstek değil. Memnun olmayanda satışa koymaz bukadar basit.
    gittigidiyor yuksek meblali satislarda gorustugunde komisyon oranini dusuruyor. Hatta seni ariyorlar bu sekilde yapabiliriz diyorlar. Bizzat basima geldi.

    Konuya gelecek olursak;
    Alanadlarin uzerinden ben de domain satin aldim ve satista olan domainlerim bulunmakta. Oradan teklif gelse satmayacagim sadece teklif var mi yok mu onu gormek icin ekliyorum cunku 100 TL komisyon olayi cok sacma. Sedo'yu ornek veren arkadaslarima da sesleniyorum sedo uzerinden para kazaniyorsun domaini yonlendirdiginde bunu siz daha iyi biliyorsunuz.
  • 28-12-2013, 01:46:34
    #60
    WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bak işte yineden okumadan bir yorum, diyorum ki ben bu parking olayı yüzünden konu açtım, pazarlıkta hesabımda görünen rakam eskiydi, başkasında sıfırdı, bunun için konu açtım r10'dan arkadaşlarımız dediki hocam ona takılmayın uygulamıyorlar, bu tarz satış yaptık ben de kaldırmayı düşündüğüm domainleri kaldırmıyorum ve satışa not düşüyorum %10 harici kabulum değildir diye, sen kurala katı olarak uymuş olsan zaten ben domainleri sileceğim çünkü böyle bir işleyişi benim ticaret mantığım almaz, haa madem uymuyorsun ben de buna göre hareket ediyorum diyorum... bi okuyun usta yav..
    Hocam burada sizi haksız vs görüyorum seklinde bir yazı ima etmedim. demek istediğim kural kuraldır. sizin önceki konunuzu bilmiyorum. Firma sartları kayıt esnasında size onay verdirirken bunu yazmıssa buna itiraz etme hakkı diye bir sey kalmıyor. Kaybınıza üzüldüm insallah daha saglıklı bir firma ile çalışırsınız.

    diger bir konuda su ; onaylama yaparken önünüzde butonlar mevcuttur kabul ediyorum red ediyorum seklinde. Yazılımsal açıdan baktıgınızda onay kontrollerini kişiler yapmaz (ödeme için hariç tabi) düşünün bi aynı anda 400-1000 kişi arasında mübalaga oluyor ve onları incelemek için personel mi alınması gerekiyor.
  • 28-12-2013, 01:49:22
    #61
    WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli arkadaşlar beni tanıyon dostlarım bilir hobi olarak domain işi yaparım, ciddi bir şekilde yöneldiğim bir alan değildir. Keyfi olarak yaptığım bir iştir ben daha çok işin proje tarafındayım ama yine de 300 küsür domainim var kiminde proje var kimi parkta kimi satılık vs..

    Yukarıda ki girişi olayın daha iyi anlaşılması için yaptım, bu alanadlari.com ilk açıldığında her platformda destek olunması gerektiğini söyledim, sektörde böyle bir hizmetin verilmesi iyi olur dedim %10 komisyona kızan arkadaşlarıma; komisyonsuz olmaz yoksa iki gün sonra kapatır giderler dedim. Bunun yanında %10 komisyonun haricinde bir talep olursa bunun da uygun olmayacağını dile getirdim hatta gelen tekliflerle komik durumların oluştuğu gösteren iki konu açtım geçmişte, konu linkleri...

    BİRİNCİ KONU
    İKİNCİ KONU

    ilk konuda gelen tekliftealanadlari.com un aldığı para bendne yani mal sahibinden daha fazla, ikinci konudaki örnekte ise domaini verirsek -2 dolar daha vermemiz lazım yani üste para vererek domain satmamız gerekiyordu

    Bu durumların oluşmasının sebebi ise alanadlari.com'un kendi nslerine yönlendirilmemiş domaini -100 tl'den başlatmasından yani domaininize 50 tl teklif gelse satmak için üstüne sizin bir 50 tl daha vermeniz gerekiyor..

    Ben bu olayı diğer konularda eleştirmiş, neden alanadlari.com yönlendireyim, parkinden gelir sağlıyorum sana niye bedava hizmet sağlayayım, sen bana bedava mı hizmet sağlıyorsun hayır %10 komisyonunu alıyorsun daha üstünede 100 tl limit koyarsan ben buna açgözlülük derim vs. dediğimde birden fazla arkadaşım siz satışı tammalayın %10 alırız vs. gibi geri dönüş yaptıkalrından bahsetmişti, -2 doları gördüğüm gün tüm domainlerimi silecektim r10'dan arkadaşlar böyle dediği için silmemiştim, uygulanmıyor diye..

    Bu uzun girizgahtan sonra asıl kafamı bozan olaya gelelim:
    Bu ayın 20'inde gamesof.com domainime 400 teklif geldi, ben de piyasada hareket olsun dedim kabul ettim ve yönetimin onayladığı yani okanın onayladığı kısma %10 komisyon harici tarafımca kabul edilmez yazdım, eleman bunu onayladı ve satışı gerçekleştirdik bu durumda benim almam gereken rakam 360 alanadlari.comun alması gereken rakam 40 , okan efendi hesabıma 300 göndermiş bak arkadaş bu yaptığın olmaz ben size baştan kesmişim %10 haricini kabul etmem diye siz de onaylamışsınız bunun üstüne fazladan kesim yapmak ayıptır..

    Haa dersen ki ben bu parking olayını illa yaparım o zaman adam gibi yapacaksın, senden almayım dur öbüründen alayım dersen ben sana orada dur kardeş derim...

    OLAYIN EKRAN GÖRÜNTÜLERİ









    şimdi bu eleman, okan benim 60 tl gasp etmiş olmuyor mu size soruyorum arkadaşlar? 4te1 komisyon hangi ticaret anlayışına sığar... Teşekkürler.
    bence gamesof.com gibi bir alan adını 300 tlye sattığını düşünürsek sevinmelisin. başka yerde bu fiyata satabilecek miydin bakalım ?
  • 28-12-2013, 01:53:25
    #62
    OriqinaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam burada sizi haksız vs görümüyorum seklinde bir yazı ima etmedim. demek istediğim kural kuraldır. sizin önceki konunuzu bilmiyorum. Firma sartları esnasında size onay verdirirken bunu yazmıssa buna itiraz etme hakkı diye bir sey kalmıyor. Kaybınıza üzüldüm insallah saha saglıklı bir firma ile çalışırsınız.

    diger bir konuda su ; onaylama yaparken önünüzde butonlar mevcuttur kabul ediyorum red ediyorum seklinde. Yazılımsal açıdan baktıgınızda onay kontrollerini kişiler yapmaz (ödeme için hariç tabi) düşünün bi aynı anda 400-1000 kişi arasında mübalaga oluyor ve onları incelemek için personel mi alınması gerekiyor.
    birebir canlı kanlı insalar onaylıyor hocam yoksa, adamlar satışı çok farklı yöne çekerler benim kaybım yok, ben bana yapılan bir yanlışa sitem ediyorum..


    RumuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence gamesof.com gibi bir alan adını 300 tlye sattığını düşünürsek sevinmelisin. başka yerde bu fiyata satabilecek miydin bakalım ?
    sen de hala beni parada sanıyorsan, ben konuya boşa yazıyorum..
    ayrıca domainin neyini beğenemedim onu da anlamış değilim, önemli tüm uzantıları dolu ve 4 yaşında.. adamlar ne saçma eklerle domain satıyorlar hele hele oyun sektöründe.
  • 28-12-2013, 01:54:44
    #63
    Üyeliği durduruldu
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gittigidiyor yuksek meblali satislarda gorustugunde komisyon oranini dusuruyor. Hatta seni ariyorlar bu sekilde yapabiliriz diyorlar. Bizzat basima geldi.

    Konuya gelecek olursak;
    Alanadlarin uzerinden ben de domain satin aldim ve satista olan domainlerim bulunmakta. Oradan teklif gelse satmayacagim sadece teklif var mi yok mu onu gormek icin ekliyorum cunku 100 TL komisyon olayi cok sacma. Sedo'yu ornek veren arkadaslarima da sesleniyorum sedo uzerinden para kazaniyorsun domaini yonlendirdiginde bunu siz daha iyi biliyorsunuz.
    sedo'da alt limit yok mu?