OriqinaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bildiğim kadarı ile bir sirket vs sözlesmesine uymak zorunda siz burada kişisel bir anlaşma yaptıgınızı ima ediyorsunuz. bunu kabul etmiş olsalar oranın kendi kurallarını çigneyen bir firma oldugunu ve kişiye özel tanıdıklarına extra ilgi gösterdiklerini ve piyasada adlarını karalamalarından baska bir sey olmayacagının farkındamısınız?

egerki iki kere kesilmiş ise üçüncü satısı yapmanız yanlış ve bu sizin hatanız.

kurallarında ne yazıyorsa adamlar onu yapmıs. ben sahsen orada satış yapmadım xxxxrobot sitesinde iki domain satmıstım ve adamlar basta dedikleri gibi %3-4 dü sanırım kesinti yapıp göndermişlerdi.

burda açmış oldugunuz konu ile onların yaptıgına ayıp demek mümkün değil. kural ne ise o.

Kesinlikle size hak veriyorum. Olaya sizin açınızdan yaklaşalım.

1- Kişisel anlaşmayı kabul ettiler. Ve ana sözleşmeyi çiğnediler.
2- Kabul ettikleri kişisel anlaşmayı çiğnediler. Ve ana sözleşmeyi uyguladılar.

Bu durum onları zaten kuralları alt üst eden bir firma yapmış olmaz mı?

Saygılarımla