• 27-12-2013, 21:49:31
    #10
    Üyeliği durduruldu
    En iyisi aracısız ticarettir her zaman ve her meblağ da işin içine aracı girdimi işler sarpa sarıyor daha önce çok gördüm ve yaşadım
  • 27-12-2013, 21:52:57
    #11
    mesajlarda açıkca gözüktüğü kadarı ile %10 a anlaşılmış sonra da buna uyulmamış alanadlari ayıp etmiş umarım düzeltirler bu hatayı
  • 27-12-2013, 22:03:33
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    DizayNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bu mantıkla da 4bin liraya domain satsam 1.000TL komisyon mu ödeyeceğim, %25 komisyon oranı nedir allah aşkına?

    hatta biraz daha yükseltelim, 400bin liraya domain satsam 100binlira komisyon mu vereceğim?
    Böyle birşey yok, domain parkta değil ise (minimum 100 TL, %10 zaten 100 TL üzerinde ise, %10 komisyon) alınıyor.

    http://alanadlari.com/fiyat-listesi
  • 27-12-2013, 22:16:58
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Anlaşmada % 10 deniyor ortada haksız bir kazanç var inşallah hakkınız olan kısmı iade ederler ve bu haksızlık ortadan kalkar.
  • 27-12-2013, 23:04:52
    #14
    alanadlari.com belki paraya ihtiyaci vardir abisi.
  • 27-12-2013, 23:27:52
    #15
    Hocam bence haklısın. Sonucu burdan yazarsan sevinirim. Eğer bu tutumları devam ederse ben tüm domainlerimi silerim. Bugün sana yarın bize. Bizden olanlara destek olalım diyoruz ama bu tür hareketler gerçekten üzücü. Umarım hakkınız olanı iade ederler.
  • 27-12-2013, 23:36:54
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alanadlari sitesinin sahibi konuya acıklık getirecektir sakin olalım arkadaşlar.Ama dediği gibi 400 tllik domaine 100 tl komisyonsa oldukca pahalı böyle komisyon olmaz yüzde 10 uygundur.
  • 27-12-2013, 23:40:24
    #17
    Ben %10 komisyonla satış yaptım alanadların da ekstra kesinti olmadı ama Nslerde yönlendirme yapmıştım. Okan bey sanırım durumu fark ettiğinde ödemenizi yapar yada durumu izah eder sonuçta komisyon oranı %10 ile sabit.
  • 27-12-2013, 23:51:51
    #18
    Olayda yanlış anlamanız olduğunu düşünüyorum. Şöyle açıklayım.

    1. Komisyon alt limiti 100 TL (100 liralık satsan, domainin parkta değilse, 100 TL)

    2. Bin TL lik satışın da komisyonu 100 TL, ancak 1.100 TL lik satışın komisyonu artık %10 yani 110 TL

    3. İlk resimdeki; "%10 komisyon harici tarafımdan kabul edilmez" yazdığınız mesajda "Yönetici Tarafından Onaylandı" ibaresi, bu yazınızın alıcıya iletilmesinde bir sakınca yok demek. Yani bir telefon numarası, bir mail adresi paylaşmadığınız anlamına gelir. Yöneticiye oradan mesaj gönderilmez.

    Sistemin genel işleyişi bu şekildedir, alanadlari.com a mesaj yazmak için destekten mesaj yazılmalıdır, ayrıca direkt Okan muhatap değildir bu mesajlarla.

    Diğer nokta; herkes bu şartları kabul ederek domainlerini ekliyor alanadlari.com a ve satışı gerçekleştirirken bu şartlar yürürlüğe giriyor. Sen pazarlık edersen, ben pazarlık edersem bu firma bir dernek değil hayrına iş yapsın.

    Daha gelişme aşamasında olan, Türk domain piyasasına hareket getiren bu site için biraz acımasız bir eleştiri olduğunu düşünüyorum.

    $50.000 lık satışta $5.000 almaları sözleşme dahilinde normaldir. Bunun vergisi algısı elemanı giderleri vs vs. Bizim dediğimiz ise "ben paramı bilirim arkadaş" muhabbeti. Domain koymakta özgür olunduğu gibi, domaini kaldırmakta da özgürdür herkes.