AlanAdlari.com yaptığı ayıp..
117
●9.992
- 27-12-2013, 22:03:33Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Böyle birşey yok, domain parkta değil ise (minimum 100 TL, %10 zaten 100 TL üzerinde ise, %10 komisyon) alınıyor.DizayNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://alanadlari.com/fiyat-listesi - 27-12-2013, 23:51:51Olayda yanlış anlamanız olduğunu düşünüyorum. Şöyle açıklayım.
1. Komisyon alt limiti 100 TL (100 liralık satsan, domainin parkta değilse, 100 TL)
2. Bin TL lik satışın da komisyonu 100 TL, ancak 1.100 TL lik satışın komisyonu artık %10 yani 110 TL
3. İlk resimdeki; "%10 komisyon harici tarafımdan kabul edilmez" yazdığınız mesajda "Yönetici Tarafından Onaylandı" ibaresi, bu yazınızın alıcıya iletilmesinde bir sakınca yok demek. Yani bir telefon numarası, bir mail adresi paylaşmadığınız anlamına gelir. Yöneticiye oradan mesaj gönderilmez.
Sistemin genel işleyişi bu şekildedir, alanadlari.com a mesaj yazmak için destekten mesaj yazılmalıdır, ayrıca direkt Okan muhatap değildir bu mesajlarla.
Diğer nokta; herkes bu şartları kabul ederek domainlerini ekliyor alanadlari.com a ve satışı gerçekleştirirken bu şartlar yürürlüğe giriyor. Sen pazarlık edersen, ben pazarlık edersem bu firma bir dernek değil hayrına iş yapsın.
Daha gelişme aşamasında olan, Türk domain piyasasına hareket getiren bu site için biraz acımasız bir eleştiri olduğunu düşünüyorum.
$50.000 lık satışta $5.000 almaları sözleşme dahilinde normaldir. Bunun vergisi algısı elemanı giderleri vs vs. Bizim dediğimiz ise "ben paramı bilirim arkadaş" muhabbeti. Domain koymakta özgür olunduğu gibi, domaini kaldırmakta da özgürdür herkes.