Hocam bence haklısın. Sonucu burdan yazarsan sevinirim. Eğer bu tutumları devam ederse ben tüm domainlerimi silerim. Bugün sana yarın bize. Bizden olanlara destek olalım diyoruz ama bu tür hareketler gerçekten üzücü. Umarım hakkınız olanı iade ederler.