• 28-12-2013, 00:41:14
    #37
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    usta bu işin arkadaşlık tarafı yokki tamam şuan cebinden 100 lira çıkan sensin bu konuda belki haklısın belki değilsin...

    ama şimdi bu arkadaşlarda kendi fikirlerini söylüyor ama YÜKSEK sesle yani KOVAR gibi yok GİBİSİ fazla baya KOVUYORLAR. ama sen bakma bu arkadaşların başka bir yere gidin alın domaininizi çekin vs demelerine çünkü Fikirleri İfade etmek ayrı şey insanlara bu olacak biz yaptık oldu gibi öneri / eleştiri / şikayetlere tahammül edememeleri ayrı birşey. şahsen ben bu 3 domainci arkadaşada bu " GİDİN " başka yere sözlerini Yakıştıramadım...

    neticede işin sahibi arkadaşın yorumunu almak bu KORSAN yorum yapıp İNSANLARI kovanlardan daha mantıklı olacak.
    Kimseyi kovduğumuz yok üstad, kafanıza yatmayan bir şey varsa kendi kararınızla uzaklaşabilirsiniz demek kovmak demek değildir. Yazılanlar yanlış anlaşılmasın. Destek olunması gerekiyor diyorum sadece...
  • 28-12-2013, 00:41:18
    #38
    varyemez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlaşılmak istemiyorum, ilk zamanlarda bu komisyon değerlerine laf etmememiz gerekiyor ki proje başarıya ulaşsın. Bu problemi teknik destek talebi açarak dillendirebilirdiniz onu demek istedim.
    Hocam bu fazla komisyon oranlarına baştan ses çıkartmazsak sonradan böyle yeni konular açılır. İyi güzel bir proje ama arkadaşta hakkını aramaya çalışıyor.
  • 28-12-2013, 00:41:45
    #39
    WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    usta konuyu okumadan konudaki mesajlarımı okumadan niye yorum atılır ki?

    ben: bu platforma destek olmak lazım demişim, sonra bakiyemde eksiyi görünce hem domaini verip hem de üste borçlandığımı bu parking ve 100 tl olayını eleştirmişim, arkdaşlarda konuya gelmiş demişki ona takılmayın hocam belirtin %10 alınıyor, bunuda eleştirmişim öyle her satışa dipnot mu düşeceğiz 100.000 dolarlık satış olsa %10 çok der pazarlık yaparsın %3 al dersin ama her ufak parayada böyle not düşülmez demişim, ama yinede iş böyle işliyor diye satışlarıma not düşümüşüm yönetici de onaylamış, bu onay kabuldur.. sonrasında olay bu hale gelmiş sana soruyorum ben san aracılık etsem böyle bir oran alsam gönlün rahat eder mi? ben diyorumki domaini hediye etsem gönlüm çok daha ferah olurdu ama bu rakam hazmedilmiyor. zaten diğer konuda arkdaşlar %10 harici alınmıyor dememiş olsa ben zaten direk silecektim domainleri. destek olalaım tamam da herşeyinde yakışanı var...
    Ben yazdıklarını iyi okudum bence sen insanların yazdıklarını oku derim...

    Kurallar belirtilmiş sana aksi bir şey mi uygulanmış HAYIR...

    Komisyonu kabul etmiyorsan alan adını satışa çıkarmazsın elden satmaya çalışırsın bu kadar basit.


    Bu yaptığında karalamadan başka birşey değil.
  • 28-12-2013, 00:42:23
    #40
    Merhaba,

    Öncelikle böyle bir projenin ülkemizde yer almasından memnun olduğumu belirtmek isterim, yabancı aracılara gerek kalmadan güvenilir bir zemin hazırladıkları için.

    Konudaki probleme baktığımızda gerçekten haftaladır hatta aylardır aşılamamış olan bir durum görünüyor.

    Kurallar belli olabilir, yalnız bu kuralları kimine göre a kimine göre b şeklinde işletmek de haksız bir davranış olur.

    Artı olarak, gerçekten park edildiğinde gelir almayacaksanız(iyi veya kötü alan adı farklılığını göz ardı ediyorum) ve o aracı satış sırasında sizden %10 komisyon alacaksa neden burayı kullanasanız ki?

    Kimse vazgeçilmez ve tek değildir, bunu unutmamak gerekiyor. Alanadlari.com projesi öncesinde Domainilan.com mevcuttu, yarın birgün daha iyisi gelip de başı çekebilir, bu durum kaçınılmaz.

    Bazı kişiler demişler ki; "gidin siz, buraya eklemeyin alan adlarınızı".

    Eklemek kadar kaldırmak da kolaydır elbet, ekleyen insanın hem kendini düşündüğü gibi karşısındaki platforma destek olduğunu da unutmamak gerek.

    Burada kimse biz kazanalım ama karşımızdaki kazanmasın diye bir yorumda bulunmuyor sanırım.

    Artı ve artı olarak, nedense bu tür konular açıldığında genelde sözcü(ler)? bir araya geliyorlar, olası yetkililerden tek kişi bile henüz duruma müdahale etmemişken.

    Kurumsal ise "gerçek" yetkililer eğer değilse de projenin girişimcisi ve kurucusu olan kişi bence perdenin arkasından çıkıp seyircilere bir "merhaba" demeli diye düşünüyorum.

    Teşekkürler.
  • 28-12-2013, 00:43:54
    #41
    100 TL bu forumdaki bir çok insan için çok büyük para. keşke nabza göre şerbet verilseydi belki bu alanadlari.com için daha iyi bir strateji olabilirdi şahsen ben mevzudan sonra aktif satişta olan domainleri silerim. ki sildim.
    Mantiklı gelmiyor. Emlakcilik yaptim oranin komisyon orani bile alicidan %3 saticidan %3dür. yani toplamda %6'dir sabit bişey istiyorsan bir mebla korsun ama ordaki her satişda deve kazanilmiyorki kulak hesabi yapilmasin.
  • 28-12-2013, 00:48:32
    #42
    belki herkes aynı şeyi söylüyor ama herkes kendi BÜTÇE'sinden olaya bakarak farklı pencerelerden görüyor. burada kurulan sistem güzel. tamam masrafları olabilir ama 400 TL üründe 100 TL komisyon alınması biraz aklı selim ile düşünürsek pek oturmuyor. bunun tekrar oturup etraflıca düşünülmesi gerekir.

    burada madem bir hizmet sunuluyor bu hizmetten herkes faydalansın.
    kimse kırılmasın. karşılıklı memnuniyetler ile bu durum çözülsün. birileri için 30 TL para bile değilken bazıları 30 TL'ye asgari ücret dikkate alınırsa 1 GÜN çalışıyor.
    bu nedenle birazda bu yönden bakmak lazım olaylara.
  • 28-12-2013, 00:51:08
    #43
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    usta bu işin arkadaşlık tarafı yokki tamam şuan cebinden 100 lira çıkan sensin bu konuda belki haklısın belki değilsin...

    ama şimdi bu arkadaşlarda kendi fikirlerini söylüyor ama YÜKSEK sesle yani KOVAR gibi yok GİBİSİ fazla baya KOVUYORLAR. ama sen bakma bu arkadaşların başka bir yere gidin alın domaininizi çekin vs demelerine çünkü Fikirleri İfade etmek ayrı şey insanlara bu olacak biz yaptık oldu gibi öneri / eleştiri / şikayetlere tahammül edememeleri ayrı birşey. şahsen ben bu 3 domainci arkadaşada bu " GİDİN " başka yere sözlerini Yakıştıramadım...

    neticede işin sahibi arkadaşın yorumunu almak bu KORSAN yorum yapıp İNSANLARI kovanlardan daha mantıklı olacak.
    usta herkes yazsın takılsın, yeterki birbirimizi rencide etmeyelim ben konudaki çoğu arkadaşı bilirim onlarda istiyorlarki iş tatlı bitsin, murat hariç bana sözleşmeyi sunuyorlar tamam diyorum ben de mesajlarımı okuyun diyorum sözleşmeye uyulmuyor kafasına göre satış yapılıyor, hatta bu komisyonu eleştirdiğim kadar kendi yaptığın sözleşmeye uymadığınıda eleştiriyorum ama madem uymuyon ben de buna göre satış yapıyorum bak seninde onayına sunuyorum diyorum onlarda onaylıyor ama yorumcu arkadaşlar hala sözleşme diyor bak aşağıda yine murat yine kurallar diyor, karalama diyor, ben domainleri silecektim sözleşme işletilmiyor dedi arkdaşalr diyorum okuyorum ben sen oku diyor, sözleşme yalan oldu diyorum elden sat diyor..

    Murat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yazdıklarını iyi okudum bence sen insanların yazdıklarını oku derim...

    Kurallar belirtilmiş sana aksi bir şey mi uygulanmış HAYIR...

    Komisyonu kabul etmiyorsan alan adını satışa çıkarmazsın elden satmaya çalışırsın bu kadar basit.


    Bu yaptığında karalamadan başka birşey değil.
  • 28-12-2013, 00:58:33
    #44
    WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    usta herkes yazsın takılsın, yeterki birbirimizi rencide etmeyelim ben konudaki çoğu arkadaşı bilirim onlarda istiyorlarki iş tatlı bitsin, murat hariç bana sözleşmeyi sunuyorlar tamam diyorum ben de mesajlarımı okuyun diyorum sözleşmeye uyulmuyor kafasına göre satış yapılıyor, hatta bu komisyonu eleştirdiğim kadar kendi yaptığın sözleşmeye uymadığınıda eleştiriyorum ama madem uymuyon ben de buna göre satış yapıyorum bak seninde onayına sunuyorum diyorum onlarda onaylıyor ama yorumcu arkadaşlar hala sözleşme diyor bak aşağıda yine murat yine kurallar diyor, karalama diyor, ben domainleri silecektim sözleşme işletilmiyor dedi arkdaşalr diyorum okuyorum ben sen oku diyor, sözleşme yalan oldu diyorum elden sat diyor..
    Sözleşmeye uyulmuyor ise haklı olduğunu düşünüyorsan hakkınızı arayın Türk mahkemelerinde…


    Burda ona buna laf yetiştirmeyin.

    Komik olan birşey var ise sizin konuşmalarınız.


    Not: alanadlari.com ile hiç bir alakam yoktur...
  • 28-12-2013, 01:04:56
    #45
    Üyeliği durduruldu
    Murat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözleşmeye uyulmuyor ise haklı olduğunu düşünüyorsan hakkınızı arayın Türk mahkemelerinde…


    Burda ona buna laf yetiştirmeyin.

    Komik olan birşey var ise sizin konuşmalarınız.
    Her şikayet mahkemeye yapılacksa burda şikayet kategorisini niye açtılar Murat Bey?

    Ayrıca bu işten çıkarınız olmadığını bildiğim halde bu kadar savunmaya çalışmanızı anlamıyorum.

    Söz sözdür, ticket üzerinden ya da destek hattı üzerinden farketmez. 10%'a evet demişse 10% kesmesi gerekiyor.

    25% şeklinde sözleşmede yazıyor olabilir, şart konmuş ve kabul edilmiş. Genel anlamda bu rakamın yüksek olduğu tartışılabilir ve Alanadlari.com haklı da çıkabilir. Ama bu konu spesifik ve haksızlık olduğu gayet açık. Neden bu kadar zorluyorsunuz anlamıyorum. Konu sahibinin iğnelemeleri espiri de olsa hakediyorsunuz gibime geliyor.

    Saygılar