belki herkes aynı şeyi söylüyor ama herkes kendi BÜTÇE'sinden olaya bakarak farklı pencerelerden görüyor. burada kurulan sistem güzel. tamam masrafları olabilir ama 400 TL üründe 100 TL komisyon alınması biraz aklı selim ile düşünürsek pek oturmuyor. bunun tekrar oturup etraflıca düşünülmesi gerekir.

burada madem bir hizmet sunuluyor bu hizmetten herkes faydalansın.
kimse kırılmasın. karşılıklı memnuniyetler ile bu durum çözülsün. birileri için 30 TL para bile değilken bazıları 30 TL'ye asgari ücret dikkate alınırsa 1 GÜN çalışıyor.
bu nedenle birazda bu yönden bakmak lazım olaylara.