varyemez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış anlaşılmak istemiyorum, ilk zamanlarda bu komisyon değerlerine laf etmememiz gerekiyor ki proje başarıya ulaşsın. Bu problemi teknik destek talebi açarak dillendirebilirdiniz onu demek istedim.
Hocam bu fazla komisyon oranlarına baştan ses çıkartmazsak sonradan böyle yeni konular açılır. İyi güzel bir proje ama arkadaşta hakkını aramaya çalışıyor.