WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
usta herkes yazsın takılsın, yeterki birbirimizi rencide etmeyelim ben konudaki çoğu arkadaşı bilirim onlarda istiyorlarki iş tatlı bitsin, murat hariç bana sözleşmeyi sunuyorlar tamam diyorum ben de mesajlarımı okuyun diyorum sözleşmeye uyulmuyor kafasına göre satış yapılıyor, hatta bu komisyonu eleştirdiğim kadar kendi yaptığın sözleşmeye uymadığınıda eleştiriyorum ama madem uymuyon ben de buna göre satış yapıyorum bak seninde onayına sunuyorum diyorum onlarda onaylıyor ama yorumcu arkadaşlar hala sözleşme diyor bak aşağıda yine murat yine kurallar diyor, karalama diyor, ben domainleri silecektim sözleşme işletilmiyor dedi arkdaşalr diyorum okuyorum ben sen oku diyor, sözleşme yalan oldu diyorum elden sat diyor..
Sözleşmeye uyulmuyor ise haklı olduğunu düşünüyorsan hakkınızı arayın Türk mahkemelerinde…


Burda ona buna laf yetiştirmeyin.

Komik olan birşey var ise sizin konuşmalarınız.


Not: alanadlari.com ile hiç bir alakam yoktur...