Sözleşmeye uyulmuyor ise haklı olduğunu düşünüyorsan hakkınızı arayın Türk mahkemelerinde
Burda ona buna laf yetiştirmeyin.
Komik olan birşey var ise sizin konuşmalarınız.
Her şikayet mahkemeye yapılacksa burda şikayet kategorisini niye açtılar Murat Bey?
Ayrıca bu işten çıkarınız olmadığını bildiğim halde bu kadar savunmaya çalışmanızı anlamıyorum.
Söz sözdür, ticket üzerinden ya da destek hattı üzerinden farketmez. 10%'a evet demişse 10% kesmesi gerekiyor.
25% şeklinde sözleşmede yazıyor olabilir, şart konmuş ve kabul edilmiş. Genel anlamda bu rakamın yüksek olduğu tartışılabilir ve Alanadlari.com haklı da çıkabilir. Ama bu konu spesifik ve haksızlık olduğu gayet açık. Neden bu kadar zorluyorsunuz anlamıyorum. Konu sahibinin iğnelemeleri espiri de olsa hakediyorsunuz gibime geliyor.
Saygılar