• 27-12-2013, 23:55:09
    #19
    AfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olayda yanlış anlamanız olduğunu düşünüyorum. Şöyle açıklayım.

    1. Komisyon alt limiti 100 TL (100 liralık satsan, domainin parkta değilse, 100 TL)

    2. Bin TL lik satışın da komisyonu 100 TL, ancak 1.100 TL lik satışın komisyonu artık %10 yani 110 TL

    3. İlk resimdeki; "%10 komisyon harici tarafımdan kabul edilmez" yazdığınız mesajda "Yönetici Tarafından Onaylandı" ibaresi, bu yazınızın alıcıya iletilmesinde bir sakınca yok demek. Yani bir telefon numarası, bir mail adresi paylaşmadığınız anlamına gelir. Yöneticiye oradan mesaj gönderilmez.

    Sistemin genel işleyişi bu şekildedir, alanadlari.com a mesaj yazmak için destekten mesaj yazılmalıdır, ayrıca direkt Okan muhatap değildir bu mesajlarla.

    Diğer nokta; herkes bu şartları kabul ederek domainlerini ekliyor alanadlari.com a ve satışı gerçekleştirirken bu şartlar yürürlüğe giriyor. Sen pazarlık edersen, ben pazarlık edersem bu firma bir dernek değil hayrına iş yapsın.

    Daha gelişme aşamasında olan, Türk domain piyasasına hareket getiren bu site için biraz acımasız bir eleştiri olduğunu düşünüyorum.

    $50.000 lık satışta $5.000 almaları sözleşme dahilinde normaldir. Bunun vergisi algısı elemanı giderleri vs vs. Bizim dediğimiz ise "ben paramı bilirim arkadaş" muhabbeti. Domain koymakta özgür olunduğu gibi, domaini kaldırmakta da özgürdür herkes.
    güzel bilgilendirme olmuş ama varsayımlar üzerinden değilde.

    400 TL'lik bir DOMAİNİN komisyon oranı kaç tl yapıyor...

    bu Arkadaşa KAÇ tl Aktarılması lazım. bu kısmını tam olarak anlayamadım.?

    100 TL Kesilmiş Bu Arkadaştan. böyle komisyon'mu olur? %25 YUUUH
  • 28-12-2013, 00:00:46
    #20
    demek istediğini tam anlamadım. şöyle söyleyim.

    100 TL teklif geldi, onayladın, 100 TL komisyon ücreti olarak alır.. %25 i geç, %100 ü alır. Yani bunu düşünerek teklifi kabul etmemeli artırım istenmeli. 400 TL yi kabul etmeyip karşı taraftan 500 TL istenilseydi, kabul görmesi halinde 400 TL hesabına gelecekti. O yüzden bu komisyon oranını göz önüne alarak hareket etmekte yarar var.

    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel bilgilendirme olmuş ama varsayımlar üzerinden değilde.

    400 TL'lik bir DOMAİNİN komisyon oranı kaç tl yapıyor...

    bu Arkadaşa KAÇ tl Aktarılması lazım. bu kısmını tam olarak anlayamadım.?

    %25 'lik Bir KOMİSYON alınmamışmı bu Arkadaştan ? veya sen ne kullanıyorsun gece gece %10 komisyon diyorsun,hayır kurumu diyorsun, dernek diyorsun... banada göndersene kullandığından )) sanki HAYRINA yapıyor. Hakkı neyse zaten onu alıyor burada bir yanlışlık var. %25 KESİNTİ olmuş
  • 28-12-2013, 00:02:21
    #21
    AfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olayda yanlış anlamanız olduğunu düşünüyorum. Şöyle açıklayım.

    1. Komisyon alt limiti 100 TL (100 liralık satsan, domainin parkta değilse, 100 TL)

    2. Bin TL lik satışın da komisyonu 100 TL, ancak 1.100 TL lik satışın komisyonu artık %10 yani 110 TL

    3. İlk resimdeki; "%10 komisyon harici tarafımdan kabul edilmez" yazdığınız mesajda "Yönetici Tarafından Onaylandı" ibaresi, bu yazınızın alıcıya iletilmesinde bir sakınca yok demek. Yani bir telefon numarası, bir mail adresi paylaşmadığınız anlamına gelir. Yöneticiye oradan mesaj gönderilmez.

    Sistemin genel işleyişi bu şekildedir, alanadlari.com a mesaj yazmak için destekten mesaj yazılmalıdır, ayrıca direkt Okan muhatap değildir bu mesajlarla.

    Diğer nokta; herkes bu şartları kabul ederek domainlerini ekliyor alanadlari.com a ve satışı gerçekleştirirken bu şartlar yürürlüğe giriyor. Sen pazarlık edersen, ben pazarlık edersem bu firma bir dernek değil hayrına iş yapsın.

    Daha gelişme aşamasında olan, Türk domain piyasasına hareket getiren bu site için biraz acımasız bir eleştiri olduğunu düşünüyorum.

    $50.000 lık satışta $5.000 almaları sözleşme dahilinde normaldir. Bunun vergisi algısı elemanı giderleri vs vs. Bizim dediğimiz ise "ben paramı bilirim arkadaş" muhabbeti. Domain koymakta özgür olunduğu gibi, domaini kaldırmakta da özgürdür herkes.
    usta ben nasıl işlediğini gayet iyi biliyorum sen boşuna bana savunma, ben bu 100 tllik limiti eleştirmişim diğer konularda arkadaşlarda demişki öyle yazdığına bakmayın hocam %10 alıyor satış gerçekleştirdik ben de gerekeni yazıyorum, mesajı dışarıdan birisi onaylamıyorya herşeyi bu kadar açık yazmışım senin söylediklerini zaten ben bu ve diğer konularda belirtmişim. ben faceden de yazdım olayın 60 tlsinde değilim hak var hakkaniyet var, millet keriz mi yav ben domaini bedava hediye ederim aracılık yapacak uyanığa 100 tl vermem... 400 tlde 100tl nedir abi bunun mantığı yok..
  • 28-12-2013, 00:07:50
    #22
    WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    usta ben nasıl işlediğini gayet iyi biliyorum sen boşuna bana savunma, ben bu 100 tllik limiti eleştirmişim diğer konularda arkadaşlarda demişki öyle yazdığına bakmayın hocam %10 alıyor satış gerçekleştirdik ben de gerekeni yazıyorum, mesajı dışarıdan birisi onaylamıyorya herşeyi bu kadar açık yazmışım senin söylediklerini zaten ben bu ve diğer konularda belirtmişim. ben faceden de yazdım olayın 60 tlsinde değilim hak var hakkaniyet var, millet keriz mi yav ben domaini bedava hediye ederim aracılık yapacak uyanığa 100 tl vermem... 400 tlde 100tl nedir abi bunun mantığı yok..
    Ufak rakamlı satışlarda 100 TL ciddi bir rakam,
    400 TL lik satışta %25 yapar, 200 TL lik satışta %50, hatta abartayım 100 TL lik satışta %100 yapar. Ama mesajımın sonunda belirttiğim gibi domain koymakta özgür olunduğu kadar, domaini kaldırmakta da özgür herkes. Alanadlari.com un aylık giderini ben biliyorum. Ama sen "ben alacağım parayı bilirim arkadaş" diyorsan ee onların da demesi normal değil mi..? Koymayacaksın o zaman satışa orada. Seni suçladığımdan ya da onları savunduğumdan değil. Hadi sedo dan sat parkta olmayan bir domaini, %20 yi vermem arkadaş %19 vereyim de. Muhatap bulabiliyor musun bakalım =) Aç parantez sedonun minimum komisyonu $50 kapa parantez.
  • 28-12-2013, 00:08:19
    #23
    AfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demek istediğini tam anlamadım. şöyle söyleyim.

    100 TL teklif geldi, onayladın, 100 TL komisyon ücreti olarak alır.. %25 i geç, %100 ü alır. Yani bunu düşünerek teklifi kabul etmemeli artırım istenmeli. 400 TL yi kabul etmeyip karşı taraftan 500 TL istenilseydi, kabul görmesi halinde 400 TL hesabına gelecekti. O yüzden bu komisyon oranını göz önüne alarak hareket etmekte yarar var.
    100 TL komisyon'mu olur? yani bu " ben yaptım oldu " mantığı ile savunmak çok doğru gelmedi. burada bir satıştan %10 komisyon tamam. bugün EMLAK işleri Komisyonun en çok döndüğü işler oranın bile Resmi KOMİSYON alma hakkı iki taraftan %3 toplam %6 vergi eleman vs diyorsun ama bunu mesleğin gereği en iyi sen bilirsin %25 KOMİSYON yani düz mantık ( 100 TL ) komisyon pekte mantıklı bir izahı yok gibi.

    Ben burada 1 KERE domain satmak istedim 150 TL teklif geldi. vatandaş bana dediki 100 TL komisyon alacam DNS yönlendirmemişsin. anladım. neden DNS yönlendireyim? Park ücreti vs mi vereceksin SEDO gibi? hem benim domaini kullanacaksın hemde 150 TL satacam ben 50 TL alacam sen benden KOMİSYON altında 2 Katını Alacaksın YOOOK daha neler.. kameralar nerede? el sallayalım böyle Komedi VİNE videolarında arasan bulamazsın. ))
  • 28-12-2013, 00:09:07
    #24
    WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    usta ben nasıl işlediğini gayet iyi biliyorum sen boşuna bana savunma, ben bu 100 tllik limiti eleştirmişim diğer konularda arkadaşlarda demişki öyle yazdığına bakmayın hocam %10 alıyor satış gerçekleştirdik ben de gerekeni yazıyorum, mesajı dışarıdan birisi onaylamıyorya herşeyi bu kadar açık yazmışım senin söylediklerini zaten ben bu ve diğer konularda belirtmişim. ben faceden de yazdım olayın 60 tlsinde değilim hak var hakkaniyet var, millet keriz mi yav ben domaini bedava hediye ederim aracılık yapacak uyanığa 100 tl vermem... 400 tlde 100tl nedir abi bunun mantığı yok..
    Arkadaş çok haklı 400 tl den 100 tl koparmak uyanıklık oluyor. Tamam o da bir işletme vergisi, çalışanı var ama bu kadar da kesinti olmaz. Sistemi yapacaklarsa daha düzgün yapsınlar. Bu arada o sitenin de domain piyasasını canlandırdığını daha gören olmadı
  • 28-12-2013, 00:16:03
    #25
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 TL komisyon'mu olur? yani bu " ben yaptım oldu " mantığı ile savunmak çok doğru gelmedi. burada bir satıştan %10 komisyon tamam. bugün EMLAK işleri Komisyonun en çok döndüğü işler oranın bile Resmi KOMİSYON alma hakkı iki taraftan %3 toplam %6 vergi eleman vs diyorsun ama bunu mesleğin gereği en iyi sen bilirsin %25 KOMİSYON yani düz mantık ( 100 TL ) komisyon pekte mantıklı bir izahı yok gibi.

    Ben burada 1 KERE domain satmak istedim 150 TL teklif geldi. vatandaş bana dediki 100 TL komisyon alacam DNS yönlendirmemişsin. anladım. neden DNS yönlendireyim? Park ücreti vs mi vereceksin SEDO gibi? hem benim domaini kullanacaksın hemde 150 TL satacam ben 50 TL alacam sen benden KOMİSYON altında 2 Katını Alacaksın YOOOK daha neler.. kameralar nerede? el sallayalım böyle Komedi VİNE videolarında arasan bulamazsın. ))
    Tamam sen yap senin siteden satınca %11 komisyon vereyim Yusuf =)

    massax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş çok haklı 400 tl den 100 tl koparmak uyanıklık oluyor. Tamam o da bir işletme vergisi, çalışanı var ama bu kadar da kesinti olmaz. Sistemi yapacaklarsa daha düzgün yapsınlar. Bu arada o sitenin de domain piyasasını canlandırdığını daha gören olmadı
    Domainlerinizin kalitesini gözden geçirme zamanı gelmiş o zaman. =)
  • 28-12-2013, 00:17:42
    #26
    AfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam sen yap senin siteden satınca %11 komisyon vereyim Yusuf =)
    ya abi senin ki biraz şey oldu.. ne olmuş yediyse bizim adamlar yedi ) ama öyle olmadı bak ne oldu? oda yiyen adamları yedi.. sen anladın meseleyi )

    Ben yapmıyorum. ama AK olarak ticaret yapan alanadlari sitesinin birazda vatandaşın HAK kı olanını gözetmesi lazım. yoksa sadece AK olarak ticaret yapmak yeterli olmaz. öyle değilmi cancağzım ) bizim'kisi sadece bir öneri büyük olmak isteyenler kulaklarını tıkayarak büyük olamazlar. önerilere eleştirilere kulak verip aklı selim ile düşünüp öneriler doğru ise, bir ses değilde onlarca ses aynı şeyi söylüyorsa satış kuralları tekrar gözden geçilir.
  • 28-12-2013, 00:19:04
    #27
    Kural gayet açık alan adı parkta değilse %10 komisyon alınır. Bununda min tutarı 100 TL
    Bunun pazarlığı olmaz gittigidiyor.com 'da satışlardan %10 komisyon kesiyor bir pm atın bakalım ne olacak. Lütfen gelişmekte olan markalara destek olalım köstek değil. Memnun olmayanda satışa koymaz bukadar basit.