Tamam sen yap senin siteden satınca %11 komisyon vereyim Yusuf =)
ya abi senin ki biraz şey oldu.. ne olmuş yediyse bizim adamlar yedi

) ama öyle olmadı bak ne oldu? oda yiyen adamları yedi.. sen anladın meseleyi

)
Ben yapmıyorum. ama AK olarak ticaret yapan alanadlari sitesinin birazda vatandaşın HAK kı olanını gözetmesi lazım. yoksa sadece AK olarak ticaret yapmak yeterli olmaz. öyle değilmi cancağzım

) bizim'kisi sadece bir öneri büyük olmak isteyenler kulaklarını tıkayarak büyük olamazlar. önerilere eleştirilere kulak verip aklı selim ile düşünüp öneriler doğru ise, bir ses değilde onlarca ses aynı şeyi söylüyorsa satış kuralları tekrar gözden geçilir.