WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
usta ben nasıl işlediğini gayet iyi biliyorum sen boşuna bana savunma, ben bu 100 tllik limiti eleştirmişim diğer konularda arkadaşlarda demişki öyle yazdığına bakmayın hocam %10 alıyor satış gerçekleştirdik ben de gerekeni yazıyorum, mesajı dışarıdan birisi onaylamıyorya herşeyi bu kadar açık yazmışım senin söylediklerini zaten ben bu ve diğer konularda belirtmişim. ben faceden de yazdım olayın 60 tlsinde değilim hak var hakkaniyet var, millet keriz mi yav ben domaini bedava hediye ederim aracılık yapacak uyanığa 100 tl vermem... 400 tlde 100tl nedir abi bunun mantığı yok..
Ufak rakamlı satışlarda 100 TL ciddi bir rakam,
400 TL lik satışta %25 yapar, 200 TL lik satışta %50, hatta abartayım 100 TL lik satışta %100 yapar. Ama mesajımın sonunda belirttiğim gibi domain koymakta özgür olunduğu kadar, domaini kaldırmakta da özgür herkes. Alanadlari.com un aylık giderini ben biliyorum. Ama sen "ben alacağım parayı bilirim arkadaş" diyorsan ee onların da demesi normal değil mi..? Koymayacaksın o zaman satışa orada. Seni suçladığımdan ya da onları savunduğumdan değil. Hadi sedo dan sat parkta olmayan bir domaini, %20 yi vermem arkadaş %19 vereyim de. Muhatap bulabiliyor musun bakalım =) Aç parantez sedonun minimum komisyonu $50 kapa parantez.