demek istediğini tam anlamadım. şöyle söyleyim.
100 TL teklif geldi, onayladın, 100 TL komisyon ücreti olarak alır.. %25 i geç, %100 ü alır. Yani bunu düşünerek teklifi kabul etmemeli artırım istenmeli. 400 TL yi kabul etmeyip karşı taraftan 500 TL istenilseydi, kabul görmesi halinde 400 TL hesabına gelecekti. O yüzden bu komisyon oranını göz önüne alarak hareket etmekte yarar var.
güzel bilgilendirme olmuş ama varsayımlar üzerinden değilde.
400 TL'lik bir DOMAİNİN komisyon oranı kaç tl yapıyor...
bu Arkadaşa KAÇ tl Aktarılması lazım. bu kısmını tam olarak anlayamadım.?
%25 'lik Bir KOMİSYON alınmamışmı bu Arkadaştan ? veya sen ne kullanıyorsun gece gece %10 komisyon diyorsun,hayır kurumu diyorsun, dernek diyorsun... banada göndersene kullandığından

)) sanki HAYRINA yapıyor. Hakkı neyse zaten onu alıyor burada bir yanlışlık var. %25 KESİNTİ olmuş