demek istediğini tam anlamadım. şöyle söyleyim.

100 TL teklif geldi, onayladın, 100 TL komisyon ücreti olarak alır.. %25 i geç, %100 ü alır. Yani bunu düşünerek teklifi kabul etmemeli artırım istenmeli. 400 TL yi kabul etmeyip karşı taraftan 500 TL istenilseydi, kabul görmesi halinde 400 TL hesabına gelecekti. O yüzden bu komisyon oranını göz önüne alarak hareket etmekte yarar var.

Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel bilgilendirme olmuş ama varsayımlar üzerinden değilde.

400 TL'lik bir DOMAİNİN komisyon oranı kaç tl yapıyor...

bu Arkadaşa KAÇ tl Aktarılması lazım. bu kısmını tam olarak anlayamadım.?

%25 'lik Bir KOMİSYON alınmamışmı bu Arkadaştan ? veya sen ne kullanıyorsun gece gece %10 komisyon diyorsun,hayır kurumu diyorsun, dernek diyorsun... banada göndersene kullandığından )) sanki HAYRINA yapıyor. Hakkı neyse zaten onu alıyor burada bir yanlışlık var. %25 KESİNTİ olmuş