• 29-12-2013, 22:19:15
    WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    usta yazıyın sadece üst kısmı benim durumla alkalı olduğu diğer kısımda sitenin işleyişiyle alkalı senin görüşün olduğu için ilk kısma yönelik cevapları birden çok kere verdim. sözleşme yalan oldu diyorum birine uygular birine uygulamazsan ben de bunu bilirsem bana da uygulama derim, ortada öyle birşey yok iken demişsin var çünkü; o kısım manuel işliyor denetlenip yönetici tarafından onaylanıyor. dava konusuna gelirsek kendileride öyle dediler ben de böyle bir yol izlemeyeceğimi belirttim.. zaten yukarıda da sözleşmenin sadece adli bir evrak olarak kaldığından bahsettim..

    O vakit bu insanlarla daha fazla vakit kaybetmeyeceksiniz. Bu insanlara olayların en başından beri tavrım bellidir ve bu ortamda da sizin yaşadıklarınız benim tavrımı doğruluyor. Adamına göre muamele mantığı Türk usulü bir davranış olduğu için bizden bir yol olmaz

    Elinizde delilleri mevcutsa suç duyurusunda bulunun. İnsanlar kimi zaman hukuki yolları kuru sıkı bir laf olarak kullanıyorlar. O yüzden işin ciddiyetini ve şahsımın kabul ettiği bir sözleşmeyi keyflere göre esnetilemeyeceğini öğrenirler.

    Hayırlısı olsun.
  • 30-12-2013, 01:45:15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Herşey hukuka uygun işlemiş, sözleşmeyi okumadı iseniz Hesabım bölümündeki Son Haberler sekmesinde aşağı kaydırarak şu haberi görebilirsiniz;

    Alıntı
    Komisyon Alt Limiti Sisteminde Değişim22/09/2013

    Hepinizin bildiği gibi platformda 100 TL komisyon alt limiti uygulamaktayız. Bu limite takılmamak için:
    1- Alan Adınızın "Hemen Al" satış tipi ile satılmış olması,
    2- Satıldığında ücretsiz satış sayfası hizmetimizden yararlanıyor olması,
    gerekiyordu.
    Sizlerden gelen yoğun talep üzerine bu kriterlerden 1 numaralı olanını kaldırdık. Komisyon alt limitine takılmamak için artık, sadece alan adınızı platforma park etmeniz yeterli olacaktır. Bunun için yapmanız gereken alan adınızın isim sunucularını (nameserver) ns1.alanadlari.com ns2.alanadlari.com olarak değiştirmeniz. Örnek satış sayfamızı görmek isterseniz: http://www.taktik.com/
    Hala neyin hukukunu tartışıyorsunuz anlamadım
  • 30-12-2013, 02:12:35
    Vay be ön görüm tutmuş Açıldığı zamanlarda zaten çok sıkıntılı olacağını düşünmüştüm. Ara ara takip ettim ama Türk kullanıcıları için zarardan başka bir şey değil bu site. Kullanılır olabilmesi için 1000+ TL satılacak domaininiz olmalı. Bu rakamın altında bu siteden yapılan satışlar bence enayiliktir, "ben yiyemedim sen ye" demektir. Oranlar nerede ise SEDO ile aynı ama ulaşılan kitleye baktığımızda %5 civarı
  • 30-12-2013, 03:11:17
    TylerDurden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @yaramazkedicik, suç duyurusunda bulunulduğunda savcılık şöyle bir cevap verirse ne yapmalılar, üstün hukuki bilginle açıklar mısın: "burası ticaret mahkemesi mi, banane senin sözleşmenden.".

    @wbmuhafiz, sildin mi domainlerini alanadlari'ndan? yoksa burada ağlamaya devam edip, sitenin nimetlerinden faydalanmaya devam mı ediyorsun hala?
    bak hala haddini bilmiyorsun, forumdan çıktığımda arkamdan bol keseden sallamışsın cevabı alınca, işi çirkefliğe dök.
    karşında ki adam para için ağlamaz, başkalarını kendinle karıştırma.

    yapılan yanlışa yağ çekeceğim diye yanlış diyemeyebilirsin ama boş savunmalarla heleki benim karşımda bir yere varamazsın.
  • 30-12-2013, 12:25:07
    Üyeliği durduruldu
  • 30-12-2013, 12:45:55
    Yahu konuda ne saçma yazışmalar var. Arkadaşlar adam demiş ki 100 TL KOMİSYON ALMAMAMIZI İSTİYORSANIZ DOMAİNİNİZİ PARK EDİN! Bu kadar basit bir olay. Bu satış yapan arkadaş da park etmemiş ve kendisine torpil yapılmasını istemiş.

    Düşünün ki siz satış yaptınız, 600 lira, 100 lirası kesildi. Ve ardından bu arkadaş konu açtı, dedi ki "alanadlari.com'a teşekkürler, 300 liralık satış yaptım, park etmedim, fakat 30 lira kesti."

    Şimdi burada çifte standart uyguladığı için tasvip edecek miydiniz o şahıstan 100 lira yerine 30 lira kesilmesini ?

    Hayır anlamadığım, aynı olayı SEDO yapınca büyük harflerle yazılıp SEDO oluyor, alanadlari yaptığında ise lanet olsun deniyor.

    Açın sedo'dan satın ve yöneticiye şu emir kipleri ile bir yazın bakalım "kesinti %10 dışında kabul edilmez". Bakın tınlayacaklar mı sizi ?

    O SEDO, bu okan. Okan Bey bile değil, Okan. Askerlik arkadaşım Okan kardeş.

    Bence burada ilk önce bir üslup problemi var. Ben kıçı kırık x hosting firmasından 10 liraya hosting aldığımda bile adamın yaptığı işe saygımdan Ali Bey, Veli Bey diye hitap ediyorum.
  • 30-12-2013, 15:21:00
    WebWon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu konuda ne saçma yazışmalar var. Arkadaşlar adam demiş ki 100 TL KOMİSYON ALMAMAMIZI İSTİYORSANIZ DOMAİNİNİZİ PARK EDİN! Bu kadar basit bir olay. Bu satış yapan arkadaş da park etmemiş ve kendisine torpil yapılmasını istemiş.

    Düşünün ki siz satış yaptınız, 600 lira, 100 lirası kesildi. Ve ardından bu arkadaş konu açtı, dedi ki "alanadlari.com'a teşekkürler, 300 liralık satış yaptım, park etmedim, fakat 30 lira kesti."

    Şimdi burada çifte standart uyguladığı için tasvip edecek miydiniz o şahıstan 100 lira yerine 30 lira kesilmesini ?

    Hayır anlamadığım, aynı olayı SEDO yapınca büyük harflerle yazılıp SEDO oluyor, alanadlari yaptığında ise lanet olsun deniyor.

    Açın sedo'dan satın ve yöneticiye şu emir kipleri ile bir yazın bakalım "kesinti %10 dışında kabul edilmez". Bakın tınlayacaklar mı sizi ?

    O SEDO, bu okan. Okan Bey bile değil, Okan. Askerlik arkadaşım Okan kardeş.

    Bence burada ilk önce bir üslup problemi var. Ben kıçı kırık x hosting firmasından 10 liraya hosting aldığımda bile adamın yaptığı işe saygımdan Ali Bey, Veli Bey diye hitap ediyorum.
    sen de aynı şeyleri tekrarlayıp duruyorsun kardeş, bak diyorum ki sözleşme yalan oldu, diğer konumda ve bu konuda bile uygulanmadığına dair bilgiler yer alırken hala sözleşme diyorsun, tamam diyorum sözleşmede öyle ben de domainleri bu 100 tl yüzünden kaldıracaktım diyorum, birden çok kişi uygulanmıyor hocam ona takılmayın dediği için kaldırmadım diyorum, sen hala bu arkadaş torpil istemiş diyorsun ben diğer arkadaşlardan alınmadığını öğrendiğim için domainleri silmedim ve aynı talepte bulundum diyorum yoksa babamınoğlu olsa böyle kafadan eksi 100 tl ile başlayan bir ticaret benim ticari anlayışıma uymaz diyorum, uygulanmayan kuralı bildiğim için ben de talebimi iletiyorum diyorum, uslüba gelirsek yapılan yanlışa kadar gayet güzel sizli bizli yazmışım, ondan sonra saygımın kalmadığı birine bey de demem paşada demem.. şimdi ben bunları defalarca yazmama rağmen sen olayı hala anlamıyorsan ya idrak edemiyorsun ya da yazdıklarımı okumadan ezbere savunma yapıyorsun..
  • 30-12-2013, 16:00:24
    Geçmiş olsun hocam.

    Konunuzu ve cevapları okuduğumda alanadları'nın haklı olduğunu düşünüyorum.

    Durum e-posta listesine de gönderildi, az önce mesaj geldi.
  • 30-12-2013, 16:06:22
    gunix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam.

    Konunuzu ve cevapları okuduğumda alanadları'nın haklı olduğunu düşünüyorum.

    Durum e-posta listesine de gönderildi, az önce mesaj geldi.
    her görüşe saygımız var üstad, az önce ben de maili gördüm, otomatik onaylıyor diyenler için söylediğim ''manuel onaylıyora'' kanıt olmuş..