@yaramazkedicik, suç duyurusunda bulunulduğunda savcılık şöyle bir cevap verirse ne yapmalılar, üstün hukuki bilginle açıklar mısın: "burası ticaret mahkemesi mi, banane senin sözleşmenden.".
@wbmuhafiz, sildin mi domainlerini alanadlari'ndan? yoksa burada ağlamaya devam edip, sitenin nimetlerinden faydalanmaya devam mı ediyorsun hala?
bak hala haddini bilmiyorsun, forumdan çıktığımda arkamdan bol keseden sallamışsın cevabı alınca, işi çirkefliğe dök.
karşında ki adam para için ağlamaz, başkalarını kendinle karıştırma.
yapılan yanlışa yağ çekeceğim diye yanlış diyemeyebilirsin ama boş savunmalarla heleki benim karşımda bir yere varamazsın.