Yahu konuda ne saçma yazışmalar var. Arkadaşlar adam demiş ki 100 TL KOMİSYON ALMAMAMIZI İSTİYORSANIZ DOMAİNİNİZİ PARK EDİN! Bu kadar basit bir olay. Bu satış yapan arkadaş da park etmemiş ve kendisine torpil yapılmasını istemiş.

Düşünün ki siz satış yaptınız, 600 lira, 100 lirası kesildi. Ve ardından bu arkadaş konu açtı, dedi ki "alanadlari.com'a teşekkürler, 300 liralık satış yaptım, park etmedim, fakat 30 lira kesti."

Şimdi burada çifte standart uyguladığı için tasvip edecek miydiniz o şahıstan 100 lira yerine 30 lira kesilmesini ?

Hayır anlamadığım, aynı olayı SEDO yapınca büyük harflerle yazılıp SEDO oluyor, alanadlari yaptığında ise lanet olsun deniyor.

Açın sedo'dan satın ve yöneticiye şu emir kipleri ile bir yazın bakalım "kesinti %10 dışında kabul edilmez". Bakın tınlayacaklar mı sizi ?

O SEDO, bu okan. Okan Bey bile değil, Okan. Askerlik arkadaşım Okan kardeş.

Bence burada ilk önce bir üslup problemi var. Ben kıçı kırık x hosting firmasından 10 liraya hosting aldığımda bile adamın yaptığı işe saygımdan Ali Bey, Veli Bey diye hitap ediyorum.