Vay be ön görüm tutmuş

Açıldığı zamanlarda zaten çok sıkıntılı olacağını düşünmüştüm. Ara ara takip ettim ama Türk kullanıcıları için zarardan başka bir şey değil bu site. Kullanılır olabilmesi için 1000+ TL satılacak domaininiz olmalı. Bu rakamın altında bu siteden yapılan satışlar bence
enayiliktir, "ben yiyemedim sen ye" demektir. Oranlar nerede ise SEDO ile aynı ama ulaşılan kitleye baktığımızda %5 civarı