• 28-12-2013, 02:32:46
    #73
    Üyeliği durduruldu
    TylerDurden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sistemi çözmüş ve uyum sağlamışsın. ne kadar güzel.

    alanadlari'na neden destek oluyorsun? bence amacın destek olmak değil. amacın, "alanadları büyüsün ya da ayakta kalabilsin ki ben daha fazla kazanabileyim". ayrıca alanadlari mi sana ihtiyaç duyuyor, sen mi alanadlari'na?

    alt limiti uygulamazsa, kaliteyi nasıl sağlayacak sitede? bu ülke, dandik domainleri değerli sananlarla dolu değil mi? gamesof.com'a 400 lira teklif gelenin bile hala konuştuğu bir ülke değil mi? oradan kazanmasın, buradan kazanmasın, nereden kazanacak alanadlari? neden bu ülkede 7598 tane böyle site yok? neden sadece alanadlari var?

    50 lira ile 100 lira ya da 101 lira arasındaki fark nedir? neye dayanarak 50 lira mantıklıdır diyorsun?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:29:44 -->-> Daha önceki mesaj 02:23:13 --



    laf soktuğum konusunda haklısın.

    sedo'da domain yönlendirdiğinde para felan kazanamazsın. o devirler geçeli yıllar oluyor.

    alanadları diyor ki: ben yerel bir siteyim. amasya'daki mahmut emlak, sedo'yu bilmez. sedo da mahmut emlak'ı iplemez. ama ben mahmut emlak'ı ipliyorum, ona ulaşmak için para ve emek harcıyorum. bu sayede, dandikemlak.com'un bile satılabilme olasılığını yükseltiyorum. bu yüzden de 100 lira benim hakkım.

    mesela bu konudaki örnekteki domain gamesof.com'muş. sedo'da bu domainin satılma ihtimali sıfır çünkü domain beş para etmez. yabancı adam ingilizce bilir. ama alanadları, sistemi öyle bir kurmuş ki, dandik domaini bile 400 lira sattırmış. adamlar daha ne yapsın? bu dandik domain 50000 dolara da satılsa, bu adam gelip yüzde 10 çok fazla diye konu açacaktı eminim.

    Konuya farklı bir bakış açısı.
  • 28-12-2013, 02:34:37
    #74
    Üyeliği durduruldu
    WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hala sözleşme diyor arkadaş bak diyorum o 100 tl limiti olayında tüm domainlerimi zaten silecektim buradan arkadaşlar dedi ki diyorum ona takılmayın uygulanmıyor sadece %10 alınıyor, yani sözleşmeye zaten kendileri uymuyor, bunu kaç defa tekrarlamam lazım dostum, domainin değerine gelince yabancı oyun domainlerini duymak isterim. diğer yandan domainleri sil site kur vs. gibi cümleler kurma! emir kipli cümleler beni gerer.
    bak ben de emir kipli cümle kurdum gerildim çünkü...
    sadece sen gerilmiyorsun, ben de geriliyorum. bu ülkede, webmasterlar için bir şey yapan bir siteye laf atılması beni geriyor. kaç tane işe yarar site kaldı şu ülkede? r10, alanadlari? başka hangi webmaster sitesini kullanıp da para kazanabiliyorsun?

    diyorsun ki, "buradan arkadaşlar dedi ki alt limite takılmayın yüzde 10 alınıyor..". bu arkadaşlar kim? alanadları çalışanı mı? alanadları çalışanı ise haklısın ama böyle bir ihtimal yok. adamlar sözleşmede her şeyi yazmış ve sistemsel bir hata olmadığı sürece sözleşmeye uyuyorlar.

    bunu söyleyen alanadları çalışanı değilse, sen hangi hakla alan adlarının yaptığı ayıp diye başlık yazıyorsun? hem sözleşmeyi kabul ediyorsun hem adamları karalıyorsun bu durumda.
  • 28-12-2013, 02:38:23
    #75
    TylerDurden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sistemi çözmüş ve uyum sağlamışsın. ne kadar güzel.

    alanadlari'na neden destek oluyorsun? bence amacın destek olmak değil. amacın, "alanadları büyüsün ya da ayakta kalabilsin ki ben daha fazla kazanabileyim". ayrıca alanadlari mi sana ihtiyaç duyuyor, sen mi alanadlari'na?

    alt limiti uygulamazsa, kaliteyi nasıl sağlayacak sitede? bu ülke, dandik domainleri değerli sananlarla dolu değil mi? gamesof.com'a 400 lira teklif gelenin bile hala konuştuğu bir ülke değil mi? oradan kazanmasın, buradan kazanmasın, nereden kazanacak alanadlari? neden bu ülkede 7598 tane böyle site yok? neden sadece alanadlari var?

    50 lira ile 100 lira ya da 101 lira arasındaki fark nedir? neye dayanarak 50 lira mantıklıdır diyorsun?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:29:44 -->-> Daha önceki mesaj 02:23:13 --



    laf soktuğum konusunda haklısın.

    sedo'da domain yönlendirdiğinde para felan kazanamazsın. o devirler geçeli yıllar oluyor.

    alanadları diyor ki: ben yerel bir siteyim. amasya'daki mahmut emlak, sedo'yu bilmez. sedo da mahmut emlak'ı iplemez. ama ben mahmut emlak'ı ipliyorum, ona ulaşmak için para ve emek harcıyorum. bu sayede, dandikemlak.com'un bile satılabilme olasılığını yükseltiyorum. bu yüzden de 100 lira benim hakkım.

    mesela bu konudaki örnekteki domain gamesof.com'muş. sedo'da bu domainin satılma ihtimali sıfır çünkü domain beş para etmez. yabancı adam ingilizce bilir. ama alanadları, sistemi öyle bir kurmuş ki, dandik domaini bile 400 lira sattırmış. adamlar daha ne yapsın? bu dandik domain 50000 dolara da satılsa, bu adam gelip yüzde 10 çok fazla diye konu açacaktı eminim.
    senin hayatın varsayımlar üzerine kurulu galiba ve başkasının adına çok emin konuşmalar yapabiliyorsun ne iş anlamış değilim? domainin ederinden etmeyeceğinden 50k dolarlık satışıma kadar çok fantazi kurmuşsun, domainin .info uzantısıan kadar dolu 2009 yılında kayıt edilmiş önemsiz uzantıları var kendi 4 yaşında, gamesblabla gibi saçma eklerle domainler iş yapıyor jenerikler 1 milyon doalrdan başlıyor mathgames 725 bin dolara satılıyor böyle acayip bi sektör ve 2 harf ek almış domaine sen ufak tefek rakamlarla laf sokup duruyorsun ve konunun ne olduğunu hala idrak edebilmiş değilsin.. sen kafanı yorma bu ülkede acunoyun.com gibi domainleri alanlarda var
  • 28-12-2013, 02:39:34
    #76
    TylerDurden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sistemi çözmüş ve uyum sağlamışsın. ne kadar güzel.

    alanadlari'na neden destek oluyorsun? bence amacın destek olmak değil. amacın, "alanadları büyüsün ya da ayakta kalabilsin ki ben daha fazla kazanabileyim". ayrıca alanadlari mi sana ihtiyaç duyuyor, sen mi alanadlari'na?

    alt limiti uygulamazsa, kaliteyi nasıl sağlayacak sitede? bu ülke, dandik domainleri değerli sananlarla dolu değil mi? gamesof.com'a 400 lira teklif gelenin bile hala konuştuğu bir ülke değil mi? oradan kazanmasın, buradan kazanmasın, nereden kazanacak alanadlari? neden bu ülkede 7598 tane böyle site yok? neden sadece alanadlari var?

    50 lira ile 100 lira ya da 101 lira arasındaki fark nedir? neye dayanarak 50 lira mantıklıdır diyorsun?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:29:44 -->-> Daha önceki mesaj 02:23:13 --



    laf soktuğum konusunda haklısın.

    sedo'da domain yönlendirdiğinde para felan kazanamazsın. o devirler geçeli yıllar oluyor.

    alanadları diyor ki: ben yerel bir siteyim. amasya'daki mahmut emlak, sedo'yu bilmez. sedo da mahmut emlak'ı iplemez. ama ben mahmut emlak'ı ipliyorum, ona ulaşmak için para ve emek harcıyorum. bu sayede, dandikemlak.com'un bile satılabilme olasılığını yükseltiyorum. bu yüzden de 100 lira benim hakkım.

    mesela bu konudaki örnekteki domain gamesof.com'muş. sedo'da bu domainin satılma ihtimali sıfır çünkü domain beş para etmez. yabancı adam ingilizce bilir. ama alanadları, sistemi öyle bir kurmuş ki, dandik domaini bile 400 lira sattırmış. adamlar daha ne yapsın? bu dandik domain 50000 dolara da satılsa, bu adam gelip yüzde 10 çok fazla diye konu açacaktı eminim.
    Sistemin nasil calistigini anlattigin icin tesekkur ederim.

    Sunu atliyorsun, Sedo hem parkingte para kazandiriyor hem de 50$ amerikada domain satan birisine cok gelmeyebilir ama Turkiye'deki adama cok gelir. Sen Turkiye'den ornekler veriyorsun ama is komisyona gelince Amerika ile esdeger tutuyorsun.
  • 28-12-2013, 02:39:34
    #77
    100 tl uçuk bir rakam. Ayrıca bizde bu işinize gelirse tarzı konuşmalarda hiç hoş değil. Bu gerçekleri görmezden gelemezsiniz.
  • 28-12-2013, 02:40:28
    #78
    TylerDurden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece sen gerilmiyorsun, ben de geriliyorum. bu ülkede, webmasterlar için bir şey yapan bir siteye laf atılması beni geriyor. kaç tane işe yarar site kaldı şu ülkede? r10, alanadlari? başka hangi webmaster sitesini kullanıp da para kazanabiliyorsun?

    diyorsun ki, "buradan arkadaşlar dedi ki alt limite takılmayın yüzde 10 alınıyor..". bu arkadaşlar kim? alanadları çalışanı mı? alanadları çalışanı ise haklısın ama böyle bir ihtimal yok. adamlar sözleşmede her şeyi yazmış ve sistemsel bir hata olmadığı sürece sözleşmeye uyuyorlar.

    bunu söyleyen alanadları çalışanı değilse, sen hangi hakla alan adlarının yaptığı ayıp diye başlık yazıyorsun? hem sözleşmeyi kabul ediyorsun hem adamları karalıyorsun bu durumda.
    onlarla mutap olanlar ve 100 tl limite takılmadan satışa onay verenler siteyi uzaydan yönetiyor ve yönetici onaylı mesajıda ben yazmadım marstan gelip yazdılar, kardeş işine bak sana cevap yazmıyorum..
  • 28-12-2013, 02:40:39
    #79
    Üyeliği durduruldu
    ben çözdüm senin olayını. rica edeceğim şu ifadenin kaynağını göster: " arkadaşlar dedi ki diyorum ona takılmayın uygulanmıyor sadece %10 alınıyor".

    bu "arkadaşlar", alanadlari çalışanı mı yoksa herhangi birisi mi?
  • 28-12-2013, 02:44:53
    #80
    TylerDurden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben çözdüm senin olayını. rica edeceğim şu ifadenin kaynağını göster: " arkadaşlar dedi ki diyorum ona takılmayın uygulanmıyor sadece %10 alınıyor".

    bu "arkadaşlar", alanadlari çalışanı mı yoksa herhangi birisi mi?
    yav sen birşey çözme kardeşim işine bak sen çalışmana bak, konuyu okumuyorsun olayların nerede geçtiğinden bahsediyorum görmüyorsun, niye kızdığımı anlatıyorum anlamıyorsun, git işine bak ya da illa hukucuyum ben bu olayı çözeyim diyorsan sorduğun sorunun cevabı konuda mevcut, kaç defa yazdım.
  • 28-12-2013, 02:48:54
    #81
    TylerDurden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sistemi çözmüş ve uyum sağlamışsın. ne kadar güzel.

    alanadlari'na neden destek oluyorsun? bence amacın destek olmak değil. amacın, "alanadları büyüsün ya da ayakta kalabilsin ki ben daha fazla kazanabileyim". ayrıca alanadlari mi sana ihtiyaç duyuyor, sen mi alanadlari'na?

    alt limiti uygulamazsa, kaliteyi nasıl sağlayacak sitede? bu ülke, dandik domainleri değerli sananlarla dolu değil mi? gamesof.com'a 400 lira teklif gelenin bile hala konuştuğu bir ülke değil mi? oradan kazanmasın, buradan kazanmasın, nereden kazanacak alanadlari? neden bu ülkede 7598 tane böyle site yok? neden sadece alanadlari var?

    50 lira ile 100 lira ya da 101 lira arasındaki fark nedir? neye dayanarak 50 lira mantıklıdır diyorsun?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:29:44 -->-> Daha önceki mesaj 02:23:13 --



    laf soktuğum konusunda haklısın.

    sedo'da domain yönlendirdiğinde para felan kazanamazsın. o devirler geçeli yıllar oluyor.

    alanadları diyor ki: ben yerel bir siteyim. amasya'daki mahmut emlak, sedo'yu bilmez. sedo da mahmut emlak'ı iplemez. ama ben mahmut emlak'ı ipliyorum, ona ulaşmak için para ve emek harcıyorum. bu sayede, dandikemlak.com'un bile satılabilme olasılığını yükseltiyorum. bu yüzden de 100 lira benim hakkım.

    mesela bu konudaki örnekteki domain gamesof.com'muş. sedo'da bu domainin satılma ihtimali sıfır çünkü domain beş para etmez. yabancı adam ingilizce bilir. ama alanadları, sistemi öyle bir kurmuş ki, dandik domaini bile 400 lira sattırmış. adamlar daha ne yapsın? bu dandik domain 50000 dolara da satılsa, bu adam gelip yüzde 10 çok fazla diye konu açacaktı eminim.
    Alanadları bana, sana veya bu arkadaşa muhtaç tabiki. Sadece noktanın domainlerini satarakmı büyüyecek ? Aynı domain hem sedoda hem alanadlarında ekli ise domain alacağım zaman gidip alanadları üzerinden teklif yapıyorum ki yerli sermaye kazansın diye.

    Mesela bugüne kadar alanadlari.com üzerinden 1 tane bile domain satamadım. Satışlarım hep sedo üzerinden oldu ya da direkt ulaştılar bana. Fakat alıcı olarak 10.000 tl nin üzerinde alım yaptım bu site üzerinden üstelik yukarıda da belirtitğim gibi aynı domainlere sedo üzerinden de teklif verebilecek olmama rağmen burayı tercih ettim. Ha sizin bakış açınızla ben tamamen muhtaç olduğum için orayı tercih etmişimdir?

    Benim yaptığım öneri alanadlari.com un da daha fazla kazanmasını sağlar çünkü şuan bu komisyon bedeli yüzünden satış yapmayan arkadaşlarıda çekerler oraya. 300-400 tl lik domainlerin satışıda artar böylece. İnsanlar da gidip 300 tl edecek domainine 500 tl istemesin sırf komisyon yüzünden. Alanadlari.com her satılan domain için eleman çalıştırmadığına göre kendiside böylece sürümden kazanmış olacak zaten. Tabi size göre onlar orda satmasın gitsin kendi satış sitelerini açsınlar değilmi ?

    Yorumları biraz sakin yapmanızı öneririm burada ben bir karalama yapmadım ki zaten aktif olarak kullanıyorum o siteyi, siz inanmasanızda destekleme amaçlı çok işlem yaptım. Alanadlari.com un da yerli bir proje olarak daha büyümesini isterim.