TylerDurden adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sistemi çözmüş ve uyum sağlamışsın. ne kadar güzel.
alanadlari'na neden destek oluyorsun? bence amacın destek olmak değil. amacın, "alanadları büyüsün ya da ayakta kalabilsin ki ben daha fazla kazanabileyim". ayrıca alanadlari mi sana ihtiyaç duyuyor, sen mi alanadlari'na?
alt limiti uygulamazsa, kaliteyi nasıl sağlayacak sitede? bu ülke, dandik domainleri değerli sananlarla dolu değil mi? gamesof.com'a 400 lira teklif gelenin bile hala konuştuğu bir ülke değil mi? oradan kazanmasın, buradan kazanmasın, nereden kazanacak alanadlari? neden bu ülkede 7598 tane böyle site yok? neden sadece alanadlari var?
50 lira ile 100 lira ya da 101 lira arasındaki fark nedir? neye dayanarak 50 lira mantıklıdır diyorsun?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:29:44 -->-> Daha önceki mesaj 02:23:13 --
laf soktuğum konusunda haklısın.
sedo'da domain yönlendirdiğinde para felan kazanamazsın. o devirler geçeli yıllar oluyor.
alanadları diyor ki: ben yerel bir siteyim. amasya'daki mahmut emlak, sedo'yu bilmez. sedo da mahmut emlak'ı iplemez. ama ben mahmut emlak'ı ipliyorum, ona ulaşmak için para ve emek harcıyorum. bu sayede, dandikemlak.com'un bile satılabilme olasılığını yükseltiyorum. bu yüzden de 100 lira benim hakkım.
mesela bu konudaki örnekteki domain gamesof.com'muş. sedo'da bu domainin satılma ihtimali sıfır çünkü domain beş para etmez. yabancı adam ingilizce bilir. ama alanadları, sistemi öyle bir kurmuş ki, dandik domaini bile 400 lira sattırmış. adamlar daha ne yapsın? bu dandik domain 50000 dolara da satılsa, bu adam gelip yüzde 10 çok fazla diye konu açacaktı eminim.
alanadlari'na neden destek oluyorsun? bence amacın destek olmak değil. amacın, "alanadları büyüsün ya da ayakta kalabilsin ki ben daha fazla kazanabileyim". ayrıca alanadlari mi sana ihtiyaç duyuyor, sen mi alanadlari'na?
alt limiti uygulamazsa, kaliteyi nasıl sağlayacak sitede? bu ülke, dandik domainleri değerli sananlarla dolu değil mi? gamesof.com'a 400 lira teklif gelenin bile hala konuştuğu bir ülke değil mi? oradan kazanmasın, buradan kazanmasın, nereden kazanacak alanadlari? neden bu ülkede 7598 tane böyle site yok? neden sadece alanadlari var?
50 lira ile 100 lira ya da 101 lira arasındaki fark nedir? neye dayanarak 50 lira mantıklıdır diyorsun?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:29:44 -->-> Daha önceki mesaj 02:23:13 --
laf soktuğum konusunda haklısın.
sedo'da domain yönlendirdiğinde para felan kazanamazsın. o devirler geçeli yıllar oluyor.
alanadları diyor ki: ben yerel bir siteyim. amasya'daki mahmut emlak, sedo'yu bilmez. sedo da mahmut emlak'ı iplemez. ama ben mahmut emlak'ı ipliyorum, ona ulaşmak için para ve emek harcıyorum. bu sayede, dandikemlak.com'un bile satılabilme olasılığını yükseltiyorum. bu yüzden de 100 lira benim hakkım.
mesela bu konudaki örnekteki domain gamesof.com'muş. sedo'da bu domainin satılma ihtimali sıfır çünkü domain beş para etmez. yabancı adam ingilizce bilir. ama alanadları, sistemi öyle bir kurmuş ki, dandik domaini bile 400 lira sattırmış. adamlar daha ne yapsın? bu dandik domain 50000 dolara da satılsa, bu adam gelip yüzde 10 çok fazla diye konu açacaktı eminim.
Konuya farklı bir bakış açısı.