Geçmiş olsun hocam.
Konunuzu ve cevapları okuduğumda alanadları'nın haklı olduğunu düşünüyorum.
Durum e-posta listesine de gönderildi, az önce mesaj geldi.
her görüşe saygımız var üstad, az önce ben de maili gördüm, otomatik onaylıyor diyenler için söylediğim ''manuel onaylıyora'' kanıt olmuş..