WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
usta ben nasıl işlediğini gayet iyi biliyorum sen boşuna bana savunma, ben bu 100 tllik limiti eleştirmişim diğer konularda arkadaşlarda demişki öyle yazdığına bakmayın hocam %10 alıyor satış gerçekleştirdik ben de gerekeni yazıyorum, mesajı dışarıdan birisi onaylamıyorya herşeyi bu kadar açık yazmışım senin söylediklerini zaten ben bu ve diğer konularda belirtmişim. ben faceden de yazdım olayın 60 tlsinde değilim hak var hakkaniyet var, millet keriz mi yav ben domaini bedava hediye ederim aracılık yapacak uyanığa 100 tl vermem... 400 tlde 100tl nedir abi bunun mantığı yok..
Arkadaş çok haklı 400 tl den 100 tl koparmak uyanıklık oluyor. Tamam o da bir işletme vergisi, çalışanı var ama bu kadar da kesinti olmaz. Sistemi yapacaklarsa daha düzgün yapsınlar. Bu arada o sitenin de domain piyasasını canlandırdığını daha gören olmadı