Beni anlamak isteyenlerin anladığını umuyorum konu gereksiz uzadı inşallah problem en yakın zamanda çözülür diyelim kimse kırılmasın.


Herkese iyi geceler...


Not: Meryemce size yorum yapmıyacağım...