Çok bilgili kişiler konuya yazıp takdirlerini bildirmişler fakat nacizane bende fikrimi bildirmek istiyorum.

@AfMeSu hocam demişki sedoda da var aynı mantık, $50 komisyon alt limiti vardır. Peki hocam, alanadlari.com yerel bir şeyken, sedoyla kıyaslamak sizce ne kadar doğru? Komisyonu vermemizin sebebi, onların bize müşteri bulmasından kaynaklanmıyor mu? 80Milyona karşı 7Milyar ama aynı komisyon bana mantıklı gelmedi açıkçası.

Elbette hepimiz domain eklemekte yada kaldırmakta özgürüz ancak Türkiye'nin gurur verici böyle bir sitesinden faydalanmak orayı kullanmayı istiyor olabilir insanlar. Öneride bulunanlara "istemiyorsan git" demek de bi o kadar yanlış geliyor bana.

Alanadlarının komisyon tutarlarını dışarıya bakarak değil de içeriye bakarak güncellemesi gerektiğini düşünüyorum.