Murat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kural gayet açık alan adı parkta değilse %10 komisyon alınır. Bununda min tutarı 100 TL
Bunun pazarlığı olmaz gittigidiyor.com 'da satışlardan %10 komisyon kesiyor bir pm atın bakalım ne olacak. Lütfen gelişmekte olan markalara destek olalım köstek değil. Memnun olmayanda satışa koymaz bukadar basit.
usta konuyu okumadan konudaki mesajlarımı okumadan niye yorum atılır ki?

ben: bu platforma destek olmak lazım demişim, sonra bakiyemde eksiyi görünce hem domaini verip hem de üste borçlandığımı bu parking ve 100 tl olayını eleştirmişim, arkdaşlarda konuya gelmiş demişki ona takılmayın hocam belirtin %10 alınıyor, bunuda eleştirmişim öyle her satışa dipnot mu düşeceğiz 100.000 dolarlık satış olsa %10 çok der pazarlık yaparsın %3 al dersin ama her ufak parayada böyle not düşülmez demişim, ama yinede iş böyle işliyor diye satışlarıma not düşümüşüm yönetici de onaylamış, bu onay kabuldur.. sonrasında olay bu hale gelmiş sana soruyorum ben san aracılık etsem böyle bir oran alsam gönlün rahat eder mi? ben diyorumki domaini hediye etsem gönlüm çok daha ferah olurdu ama bu rakam hazmedilmiyor. zaten diğer konuda arkdaşlar %10 harici alınmıyor dememiş olsa ben zaten direk silecektim domainleri. destek olalaım tamam da herşeyinde yakışanı var...