Bu konuda Uğur abinin yorumlarına katılıyorum. Alanadları için karalama konusu gibi olmuş bu başlık. Sistemde herşey açık ve net olarak anlatılıyor. Komisyon oranları belli, bu oranlar yüksek geliyorsa sistemden domainlerinizi çekersiniz olur biter. Problem yaşıyorsanız teknik destek talebi açarsınız orada uzlaşma yolu ararsınız. İlk defa Türkiye'den bu kadar başarılı bir proje çıktı. Bu nedenle ilk zamanlarında destek olmamız gerekiyor ki ilerleyen süreçte bu komisyonlar düşsün ve farklı hizmetlerle daha da güçlensin. Sedo ve kendini kanıtlamış platformlar ile karşılaştırmak yeni doğmuş bebeği yetişkin bir insanla karşılaştırmak gibi bir şey...