Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sendemi bürütüs )) siz KOMİSYON ortaklığı felen yapmıyorsunuz demi )

nedir bu herkesi ayıklama mevzusu, onu kov bunu kov eee kim kaldı? bir sen birde uğur olmazki böyle bak R10'a KUCAKLAYICI sen ne yapmışsın bunun karşılığında PLATİN Olmuşsun oooo hayırlı olsun 500 lira vermişsin gelişmesi için neden? gelişsin diye yani birazda böyle bakmak lazım
Tabii sağ olsunlar her satıştan komisyonumu gönderiyorlar )))

İşi şakası tabikde ben güzel projelere destek olmaktan yanayım bir çok bunun gibi proje yapıldı birsi benim sevdiğim bir arkadaşım ama olmadı öyle kaldı..

r10 'da destek olcaz tabi elimizden geldiği kadar bak sizin gibi güzel insanlarla tanışıyoruz diyim bitireyim konuyu ))