varyemez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuda Uğur abinin yorumlarına katılıyorum. Alanadları için karalama konusu gibi olmuş bu başlık. Sistemde herşey açık ve net olarak anlatılıyor. Komisyon oranları belli, bu oranlar yüksek geliyorsa sistemden domainlerinizi çekersiniz olur biter. Problem yaşıyorsanız teknik destek talebi açarsınız orada uzlaşma yolu ararsınız. İlk defa Türkiye'den bu kadar başarılı bir proje çıktı ilk zamanlarında destek olmamız gerekiyor ki ilerleyen süreçte bu komisyonlar düşsün ve farklı hizmetlerle daha da güçlensin...
tamam biliyorum sen de okanın iyi arkadaşısın ama benim herşeyi bu kadar net yazdığım konuya karalama gibi olmuş dersen ayıp edersin usta. rica ediyorum mesajlarımı okumadan direk yazmayın değerli arkadaşlar.