tamam biliyorum sen de okanın iyi arkadaşısın ama benim herşeyi bu kadar net yazdığım konuya karalama gibi olmuş dersen ayıp edersin usta. rica ediyorum mesajlarımı okumadan direk yazmayın değerli arkadaşlar.
Yanlış anlaşılmak istemiyorum, ilk zamanlarda bu komisyon değerlerine laf etmememiz gerekiyor ki proje başarıya ulaşsın. Bu problemi teknik destek talebi açarak dillendirebilirdiniz onu demek istedim.