WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tamam biliyorum sen de okanın iyi arkadaşısın ama benim herşeyi bu kadar net yazdığım konuya karalama gibi olmuş dersen ayıp edersin usta. rica ediyorum mesajlarımı okumadan direk yazmayın değerli arkadaşlar.
usta bu işin arkadaşlık tarafı yokki tamam şuan cebinden 100 lira çıkan sensin bu konuda belki haklısın belki değilsin...

ama şimdi bu arkadaşlarda kendi fikirlerini söylüyor ama YÜKSEK sesle yani KOVAR gibi yok GİBİSİ fazla baya KOVUYORLAR. ama sen bakma bu arkadaşların başka bir yere gidin alın domaininizi çekin vs demelerine çünkü Fikirleri İfade etmek ayrı şey insanlara bu olacak biz yaptık oldu gibi öneri / eleştiri / şikayetlere tahammül edememeleri ayrı birşey. şahsen ben bu 3 domainci arkadaşada bu " GİDİN " başka yere sözlerini Yakıştıramadım...

neticede işin sahibi arkadaşın yorumunu almak bu KORSAN yorum yapıp İNSANLARI kovanlardan daha mantıklı olacak.