Konuyu çok alakasız bi yere bağladın. Konuya yazacaklarım bu kadar. Yeterince açıklayıcı yazdığımı düşünüyorum. R10 üzerinden satın bence siz %0 komisyon. =)
ya abi senin ki biraz şey oldu.. ne olmuş yediyse bizim adamlar yedi

) ama öyle olmadı bak ne oldu? oda yiyen adamları yedi.. sen anladın meseleyi

)
Ben yapmıyorum ama AK olarak ticaret yapan alanadlari sitesinin birazda vatandaşın HAK kı olanını gözetmesi lazım. yoksa sadece AK olarak ticaret yapmak yeterli olmaz. öyle değilmi cancağzım

)