AfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ufak rakamlı satışlarda 100 TL ciddi bir rakam,
400 TL lik satışta %25 yapar, 200 TL lik satışta %50, hatta abartayım 100 TL lik satışta %100 yapar. Ama mesajımın sonunda belirttiğim gibi domain koymakta özgür olunduğu kadar, domaini kaldırmakta da özgür herkes. Alanadlari.com un aylık giderini ben biliyorum. Ama sen "ben alacağım parayı bilirim arkadaş" diyorsan ee onların da demesi normal değil mi..? Koymayacaksın o zaman satışa orada. Seni suçladığımdan ya da onları savunduğumdan değil. Hadi sedo dan sat parkta olmayan bir domaini, %20 yi vermem arkadaş %19 vereyim de. Muhatap bulabiliyor musun bakalım =) Aç parantez sedonun minimum komisyonu $50 kapa parantez.
üstad ben ne okanın nede alanadlari.com un düşmanı değilim heryerde yazmışım abi sektöre kim hizmet ediyorsa destek olalım ama bu 100 tl limiti gördüğüm gün kafam döndü, nsleri yönlendirirsem kalkarmış ben niye parktan gelir sağladığım domaini sana yönlendireyim, -ee sana aracılık eddiyoruz ya, +o zaman %10'unu niye alıyorsun -aracılık ediyoruz dedik ya abi
sedo ile kıyaslamışsın abi sedonun ilk günlerini iyi analiz etmek gerekir diğer yandan sedo parkingden güzel ücret ödüyor en iyi sen bilirsin, bu alanadlarida ödüyor mu?