Kural gayet açık alan adı parkta değilse %10 komisyon alınır. Bununda min tutarı 100 TL
Bunun pazarlığı olmaz gittigidiyor.com 'da satışlardan %10 komisyon kesiyor bir pm atın bakalım ne olacak. Lütfen gelişmekte olan markalara destek olalım köstek değil. Memnun olmayanda satışa koymaz bukadar basit.
sendemi bürütüs

)) siz KOMİSYON ortaklığı felen yapmıyorsunuz demi

)
nedir bu herkesi ayıklama mevzusu, onu kov bunu kov eee kim kaldı?

bir sen birde uğur olmazki böyle

bak R10'a KUCAKLAYICI sen ne yapmışsın bunun karşılığında PLATİN Olmuşsun oooo hayırlı olsun 500 lira vermişsin gelişmesi için neden? gelişsin diye yani birazda böyle bakmak lazım
birde sitenin sahibi arkadaş gelip açıklama yapsa misal o dese BEĞENMİYORSANIZ gidin istediğiniz yere. nedir bu hemen site sahibi adına alel acele KOVAR açıklamalar

) belki site sahibi doğru arkadaş bu meseleye biraz daha makul çözümler ile yaklaşalım. şartları esnetelim vs. kötümü olur yani?