KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adliye ve İnfaz Koruma Memuru Alımları
586
●34.746
- 26-10-2012, 12:44:14Ben her ikisinede başvurmayı düşünüyorum.Sanırım aynı komisyonda hem sözleşmeli hem kadrolu alım yapıyorsa, ikisinede başvurabiliyormuşuz.
- 26-10-2012, 12:49:36Hangisi daha iyi kadrolu değilmiLordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2012, 12:51:27Kronik rahatsızlık, adliyeye girmek için engel mi? (Böbrek yetmezliği)
- 26-10-2012, 12:53:44Tabiki kadrolu iyi ama kadrolu personel az alındığı için şansınız daha az.KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalışmanızı engellemeyecekse sıkıntı olmaz. Bazen sabah 8 akşam 4 5 e kadar duruşma sürebilir. Yada kış günü araziye keşfe otopsiye çıkarsınız 2 3 saat orda kalabilirsiniz.LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-10-2012, 12:55:55Sadece ilaç tedavisi, diyaliz falan yok sorun çıkmaz sanırım.HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sizce seçimlerden önce sözleşmeliler kadroya geçirilir mi? Malum seneye seçim
- 26-10-2012, 13:44:44ncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim 1.80 hocam.
Yeterli hocam.Dmrbs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kadrolu tabiki iyi ama az sayıda alındığı için şansınız çok azalıyor. Adana 5 kişi kadrolu 55 kişi sözleşmeli almıştı.KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kazanınca devlet hastanesinden sağlık raporu aldırıyorlar ama hastanede doktor sana soruyor bir şeyin var mı diye?LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok diyin gitsin.
- 26-10-2012, 14:16:59hocam geçiş derken direk değil lisans kpss ile öyle olur değil mi? mesela lisanstan 80 üstü alıp istifa edebilirim ikm'dan yanılmıyorsam?syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2012, 15:48:29PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sözleşmeliyseniz istifa edebilirsiniz.
Şartlarında 1.70 ve üstü yazıyordu sanırım.