• 26-10-2012, 12:44:14
    #55
    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizce sınava sözleşmeli olarakmı girelim yoksa kadrolu olarakmı hangisine başvuralım ? Kadrolu çok az alım oluyor
    Ben her ikisinede başvurmayı düşünüyorum.Sanırım aynı komisyonda hem sözleşmeli hem kadrolu alım yapıyorsa, ikisinede başvurabiliyormuşuz.
  • 26-10-2012, 12:49:36
    #56
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben her ikisinede başvurmayı düşünüyorum.Sanırım aynı komisyonda hem sözleşmeli hem kadrolu alım yapıyorsa, ikisinede başvurabiliyormuşuz.
    Hangisi daha iyi kadrolu değilmi
  • 26-10-2012, 12:51:27
    #57
    Kronik rahatsızlık, adliyeye girmek için engel mi? (Böbrek yetmezliği)
  • 26-10-2012, 12:53:44
    #58
    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangisi daha iyi kadrolu değilmi
    Tabiki kadrolu iyi ama kadrolu personel az alındığı için şansınız daha az.

    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kronik rahatsızlık, adliyeye girmek için engel mi? (Böbrek yetmezliği)
    Çalışmanızı engellemeyecekse sıkıntı olmaz. Bazen sabah 8 akşam 4 5 e kadar duruşma sürebilir. Yada kış günü araziye keşfe otopsiye çıkarsınız 2 3 saat orda kalabilirsiniz.
  • 26-10-2012, 12:55:55
    #59
    HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabiki kadrolu iyi ama kadrolu personel az alındığı için şansınız daha az.



    Çalışmanızı engellemeyecekse sıkıntı olmaz. Bazen sabah 8 akşam 4 5 e kadar duruşma sürebilir. Yada kış günü araziye keşfe otopsiye çıkarsınız 2 3 saat orda kalabilirsiniz.
    Sadece ilaç tedavisi, diyaliz falan yok sorun çıkmaz sanırım.

    Hocam sizce seçimlerden önce sözleşmeliler kadroya geçirilir mi? Malum seneye seçim
  • 26-10-2012, 13:44:44
    #60
    ncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin boy kaçtı hocam Şartlarında 1.70 ve üstü yazıyordu sanırım.

    Benim 1.80 hocam.

    Dmrbs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam. Boy 1.73 yetmez mi acaba boyu nasıl uzatıcaz bilmiyorum
    Yeterli hocam.

    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizce sınava sözleşmeli olarakmı girelim yoksa kadrolu olarakmı hangisine başvuralım ? Kadrolu çok az alım oluyor
    Kadrolu tabiki iyi ama az sayıda alındığı için şansınız çok azalıyor. Adana 5 kişi kadrolu 55 kişi sözleşmeli almıştı.


    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kronik rahatsızlık, adliyeye girmek için engel mi? (Böbrek yetmezliği)
    Kazanınca devlet hastanesinden sağlık raporu aldırıyorlar ama hastanede doktor sana soruyor bir şeyin var mı diye? yok diyin gitsin.
  • 26-10-2012, 14:16:59
    #61
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Kurumlar arası çok zor hocam. Dayı meselesi
    hocam geçiş derken direk değil lisans kpss ile öyle olur değil mi? mesela lisanstan 80 üstü alıp istifa edebilirim ikm'dan yanılmıyorsam?
  • 26-10-2012, 15:07:21
    #62
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece ilaç tedavisi, diyaliz falan yok sorun çıkmaz sanırım.

    Hocam sizce seçimlerden önce sözleşmeliler kadroya geçirilir mi? Malum seneye seçim
    Bu sefer zor sanki
  • 26-10-2012, 15:48:29
    #63
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam geçiş derken direk değil lisans kpss ile öyle olur değil mi? mesela lisanstan 80 üstü alıp istifa edebilirim ikm'dan yanılmıyorsam?

    sözleşmeliyseniz istifa edebilirsiniz.