Tabiki kadrolu iyi ama kadrolu personel az alındığı için şansınız daha az.
Çalışmanızı engellemeyecekse sıkıntı olmaz. Bazen sabah 8 akşam 4 5 e kadar duruşma sürebilir. Yada kış günü araziye keşfe otopsiye çıkarsınız 2 3 saat orda kalabilirsiniz.
Sadece ilaç tedavisi, diyaliz falan yok sorun çıkmaz sanırım.
Hocam sizce seçimlerden önce sözleşmeliler kadroya geçirilir mi? Malum seneye seçim