Konu
Adliye ve İnfaz Koruma Memuru Alımları
26-10-2012, 12:49:36
#56
KaRa_MaSkE
LordHaseky adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben her ikisinede başvurmayı düşünüyorum.Sanırım aynı komisyonda hem sözleşmeli hem kadrolu alım yapıyorsa, ikisinede başvurabiliyormuşuz.
Hangisi daha iyi kadrolu değilmi