LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben her ikisinede başvurmayı düşünüyorum.Sanırım aynı komisyonda hem sözleşmeli hem kadrolu alım yapıyorsa, ikisinede başvurabiliyormuşuz.
Hangisi daha iyi kadrolu değilmi