• 25-10-2012, 12:10:07
    #19
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem sözleşmeli hem kadroluya başvuramıyor muyum ?

    http://katipler.net/adalet-bakanligi...iniz-2012.html

    Burdaki bilgilere göre başvurabiliyoruz hocam?

    Komisyonlar izin vermiyor hocam. Adana izin vermiyordu ve osmaniye sizin orda veriyorsa bilmiyorum.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:10:07 -->-> Daha önceki mesaj 09:08:28 --

    ncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam i.k.m mülakatında sana ne sordular
    Torbadan numara çekiyorsunuz o numaraya denk gelen soruları komisyondakiler sırayla soruyor. Bana sadabat paktı üyeleri, anadoluda türkçeyi ilk kullanan beylik, çocuk cezaevlerinin özellikleri en zor numara 13 ide gittim onu çektim
  • 25-10-2012, 12:11:28
    #20
    Yapma ya Peki 3 soruyuda doğru cevapladın mı ? Cevaplıyamazsan eliyorlar mı hemen
  • 25-10-2012, 12:13:56
    #21
    70 puan şartı değişebilir mi?
  • 25-10-2012, 12:17:06
    #22
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    70 puan şartı değişebilir mi?
    Değişiceğini sanmıyorum
  • 25-10-2012, 12:18:52
    #23
    ncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapma ya Peki 3 soruyuda doğru cevapladın mı ? Cevaplıyamazsan eliyorlar mı hemen
    Ben 1.5 cevap verdim kpss yüksek ve önlisanas + işletme okuduğum için + puan getirdi ve kazandım yoksa kazanamazdım büyük ihtimal.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    70 puan şartı değişebilir mi?
    İ.K.M için zaten 70 puanda kalmaz yükseliyor giren sayısına ve alım sayısı oranına göre puan artıyor. Örn. Adanada erkekler için 78 puanda, bayanlar için 82 puanda kapadı.

    Katip alımları için ise bu puan sabittir 70 puanı geçmeniz yeterli.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:18:52 -->-> Daha önceki mesaj 09:18:14 --

    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değişiceğini sanmıyorum

    Cevabını verdim hocam.
  • 25-10-2012, 12:31:15
    #24
    @syf01

    Örn. Adanada erkekler için 78 puanda, bayanlar için 82 puanda kapadı.

    bu puan mülakata çağrılmadan önce mi belli oluyor.Yani 78 ve üstü olanları mı çağırıyorlar ?
  • 25-10-2012, 12:33:45
    #25
    ncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @syf01

    Örn. Adanada erkekler için 78 puanda, bayanlar için 82 puanda kapadı.

    bu puan mülakata çağrılmadan önce mi belli oluyor.Yani 78 ve üstü olanları mı çağırıyorlar ?

    Örneğin Adana 50 kişi alacağını açıklıyor. Bunun 5 katını boy ve kilo için çağırıyor ama 2000 kişi başvurdu. 50 * 5 = 250 kişiyi çağırdığı için üstten puan sıralamasına göre ilk 250 kişiyi boy ve kilo ölçümüne çağırıyor. Boy kilodan geçenler mülaka kalıyor.
  • 25-10-2012, 12:52:32
    #26
    Katiplerle, IKM aynı maaşı mı alıyor? Katip olduk diyelim yazı işleri müdürlüğüne kadar yükselebiliyoruz, IKM'de mevki yükselme olayı var mı?
  • 25-10-2012, 12:53:18
    #27
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komisyonlar izin vermiyor hocam. Adana izin vermiyordu ve osmaniye sizin orda veriyorsa bilmiyorum.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:10:07 -->-> Daha önceki mesaj 09:08:28 --



    Torbadan numara çekiyorsunuz o numaraya denk gelen soruları komisyondakiler sırayla soruyor. Bana sadabat paktı üyeleri, anadoluda türkçeyi ilk kullanan beylik, çocuk cezaevlerinin özellikleri en zor numara 13 ide gittim onu çektim
    sorular tuzluymuş hocam 13 zaten boşuna uğursuz demiyorlar