LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hem sözleşmeli hem kadroluya başvuramıyor muyum ?

http://katipler.net/adalet-bakanligi...iniz-2012.html

Burdaki bilgilere göre başvurabiliyoruz hocam?

Komisyonlar izin vermiyor hocam. Adana izin vermiyordu ve osmaniye sizin orda veriyorsa bilmiyorum.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:10:07 -->-> Daha önceki mesaj 09:08:28 --

ncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam i.k.m mülakatında sana ne sordular
Torbadan numara çekiyorsunuz o numaraya denk gelen soruları komisyondakiler sırayla soruyor. Bana sadabat paktı üyeleri, anadoluda türkçeyi ilk kullanan beylik, çocuk cezaevlerinin özellikleri en zor numara 13 ide gittim onu çektim