• 25-10-2012, 13:10:27
    #28
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katiplerle, IKM aynı maaşı mı alıyor? Katip olduk diyelim yazı işleri müdürlüğüne kadar yükselebiliyoruz, IKM'de mevki yükselme olayı var mı?
    Aynı maaşı almıyorlar. Adalet bakanlığında net olarak en yüksek maaşi İ.K.M alıyor. Katip ile İ.K.M arasında 200 tl 'ye yakın fark var. İ.K.M yükselme var ama onların hep şartı var. Başkan olmak için meslekte belli bir yılı doldurmak lazım ve önlisans mezunu olmak. Serbaşkan olmak için lisans mezunu ve dayının olması lazım. Aynı şeyler katip içinde geçerli yükselmek sabır işi.

    Dmrbs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorular tuzluymuş hocam 13 zaten boşuna uğursuz demiyorlar
    Aynen öyle oldu bazı ark. 1000 'in 5 'e bölümünden kalan kaç diye soru çıktı
  • 25-10-2012, 14:49:18
    #29
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı maaşı almıyorlar. Adalet bakanlığında net olarak en yüksek maaşi İ.K.M alıyor. Katip ile İ.K.M arasında 200 tl 'ye yakın fark var. İ.K.M yükselme var ama onların hep şartı var. Başkan olmak için meslekte belli bir yılı doldurmak lazım ve önlisans mezunu olmak. Serbaşkan olmak için lisans mezunu ve dayının olması lazım. Aynı şeyler katip içinde geçerli yükselmek sabır işi.



    Aynen öyle oldu bazı ark. 1000 'in 5 'e bölümünden kalan kaç diye soru çıktı
    vay be harbi ahiret sorusu hocam muhabetin başını kaçırdımda siz şunda görevlisiniz sanırım doğrumu hocam i.k.m olarak ?
  • 25-10-2012, 15:14:18
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Bu sene kpss ye girsem seneye memurdum. Ama giremedim saglam dayimizda var 70 puan almama bakiyodu is :/

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 25-10-2012, 15:19:49
    #31
    bende 80,6 aldım katipliğe başvuracam ikm de başvuru yapacam aslında ikm pek fazla istemiyorum ama yaş 25 oldu artık bi yerden başlamak gerek bu senede zaten 4 yıllık bitiyor belki kurumlar arası geçiş filan yaparım artık şans maaş yatsında
  • 25-10-2012, 15:40:15
    #32
    kralmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sene kpss ye girsem seneye memurdum. Ama giremedim saglam dayimizda var 70 puan almama bakiyodu is :/

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Selam kardeşim naber, beni o dayıya ulaştırsana Dayım benim
  • 25-10-2012, 15:56:59
    #33
    Dayı mı? benim girdiğim yerde babamda olsaydı giremezdim.

    İsmini vermek istemediğim bir adliyede Kuzenim var Elektrik müh. ve baş savcı ile araları çok iyidi.

    Kuzen bana söyledi 70 ve üzeri al katipliğe gir hallederiz dedi. Ben de 73 alarak ocak ayındaki sınava girdim. Klavyeden 147 kelime yazarak mülakata kaldım. Gözümü katipliğe dikmiş, acayip rahattım. Mülakata gittim acayip sıra vardı ve bana tam 00:05' de mülakat sıram gelmişti. Girdik ortada baş savcı yanlarında gözlemci olmak üzere 3 kişi vardı. 5 soru sordular 3'ünü bildim. (tabik jet takım elbise ile gittim) İçimden yeterlidir felan dedim. Kuzeni aradık baş savcıya ismimi söyledi. Başladık beklemeye. Açıklandı. Bir baktımki 55'den mülakatta kalmışım. Tabi şok oldum. Nasıl olur felan derken giremedim. İmkansız olan benim giremem diye düşünürken asıl önemli durumu atlamışım. Ben girseydim başkasının hakkını yemiş olacaktım. Evet gerçekten bu durum vardı. Bu iş resmen gözümü boyamış önümü kapamıştı. Kazanamam sayesinde bu düşünce belirdi. Ben de bu işte bir hayır var olum sabret kendi emeğinle gireceğin bir iş çıkar. Dua ve sabır sayesinde katiplikten çok daha iyi bir iş bularak ÇOK ŞÜKÜR Ki çalışmaktayım. (MAŞALLAH) Katipliğe girseydim bu sözleri söylermiydim bilemiyorum ama dediğim gibi kazanamayınca gözlerim açıldı. Bu senede zaten sınava girmedim. Çok ince bir çizgi yaşıyoruz aslında. Gerçekten ihtiyacı olan birisinin yerine girseydim, nasıl hesabını verecektim bilemiyorum.

    ...
  • 25-10-2012, 18:05:03
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Zenginin oglunun gemisi bizim paralarimiz ile aliniyoda dusunmuyo ben bi torpille ise girmisim onu mu dusunucem usta.

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 25-10-2012, 19:06:28
    #35
    Zabıt katibi olan arkadaşlar yok mu ? Birazda o konu hakkında bilgi alalım
  • 25-10-2012, 19:48:39
    #36
    kralmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zenginin oglunun gemisi bizim paralarimiz ile aliniyoda dusunmuyo ben bi torpille ise girmisim onu mu dusunucem usta.

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Unutma! Her koyun kendi bacağından asılacak. O yaptı bu yaptı diyerek bir şeylerin arkasına saklanamayız.