kralmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sene kpss ye girsem seneye memurdum. Ama giremedim saglam dayimizda var 70 puan almama bakiyodu is :/

GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Selam kardeşim naber, beni o dayıya ulaştırsana Dayım benim