Konu
Adliye ve İnfaz Koruma Memuru Alımları
25-10-2012, 15:40:15
#32
LordHaseky
kralmustafa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu sene kpss ye girsem seneye memurdum. Ama giremedim saglam dayimizda var 70 puan almama bakiyodu is :/
GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Selam kardeşim naber, beni o dayıya ulaştırsana
Dayım benim