bende 80,6 aldım katipliğe başvuracam ikm de başvuru yapacam aslında ikm pek fazla istemiyorum ama yaş 25 oldu artık bi yerden başlamak gerek bu senede zaten 4 yıllık bitiyor belki kurumlar arası geçiş filan yaparım artık şans maaş yatsında