Konu
Adliye ve İnfaz Koruma Memuru Alımları
25-10-2012, 15:19:49
#31
PaSaSa
bende 80,6 aldım katipliğe başvuracam ikm de başvuru yapacam aslında ikm pek fazla istemiyorum ama yaş 25 oldu artık bi yerden başlamak gerek bu senede zaten 4 yıllık bitiyor belki kurumlar arası geçiş filan yaparım artık şans
maaş yatsında