• 25-10-2012, 10:20:31
    #10
    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gardiyanlıkmı daha iyi sizce yoksa katiplikmi ?
    Bu sorunun cevabını bende merak ediyorum. Katiplik diye girdik aklımız gardiyanlığa kaydı
  • 25-10-2012, 11:52:45
    #11
    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gardiyanlıkmı daha iyi sizce yoksa katiplikmi ?
    Gardiyan yok hocam İnfaz Koruma Memuru sorunuza cevap olarak 2 kuzenim 3 ark. ve komşum katip bende İ.K.M oldum herkes kendi mesleği zor geliyor bana sorarsan ben mesleğimden memnunum. Dizilerdeki veya filmlerdeki gibi sistemler yok artık. Cezaevleri çok gelişmiş kompleks sistemler artık. İleride daha iyi olacak gibi duruyor.

    MakaleYazari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim puan 67 neler yazabilirim ve tercihler falan ne zaman? Hiç anlamiyorum bu kpss den. Öylesine girdik işte.
    Sana bir yer gelmez hocam.



    ikm derken hocam, kaç puan almıştınız kpssden ve hangi ilden girdiniz? Sözleşmeli mi kadrolu musunuz?[/QUOTE]

    83 puanım vardı. Adanadan girdim sözleşmeli olarak girdik ama kadroya geçtik.

    Dmrbs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sorunun cevabını bende merak ediyorum. Katiplik diye girdik aklımız gardiyanlığa kaydı
    İkisinede başvurun hocam hangisi olursa.
  • 25-10-2012, 11:58:06
    #12
    İ.k.m ' de sadece mülakat mı var hocam ? Ben de 78 puan aldım.

    Katipliğe ve i.k.m her ikisine başvuru yapıcam.
  • 25-10-2012, 12:00:38
    #13
    ncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İ.k.m ' de sadece mülakat mı var hocam ? Ben de 78 puan aldım.

    Katipliğe ve i.k.m her ikisine başvuru yapıcam.

    Boy ve kilo şartı var. Sonra mülakat hocam.
  • 25-10-2012, 12:01:37
    #14
    Beyler bence sözleşmeliyede başvurun, seçimler seneye devlet kadroya atıcak bence sözleşmelileri.Ben hem sözleşmeli hem kadroluya başvurcam.
  • 25-10-2012, 12:04:09
    #15
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler bence sözleşmeliyede başvurun, seçimler seneye devlet kadroya atıcak bence sözleşmelileri.Ben hem sözleşmeli hem kadroluya başvurcam.

    İkisine başvuramıyorsunuz seçim yapıyorsunuz hocam. Sözleşmeli ile kadrolu arasında 100 TL gibi bir fark var diğer tüm haklırınız aynı kafanıza takmayın bunları.
  • 25-10-2012, 12:05:43
    #16
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkisine başvuramıyorsunuz seçim yapıyorsunuz hocam. Sözleşmeli ile kadrolu arasında 100 TL gibi bir fark var diğer tüm haklırınız aynı kafanıza takmayın bunları.
    Hem sözleşmeli hem kadroluya başvuramıyor muyum ?

    http://katipler.net/adalet-bakanligi...iniz-2012.html

    Burdaki bilgilere göre başvurabiliyoruz hocam?
  • 25-10-2012, 12:06:40
    #17
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem sözleşmeli hem kadroluya başvuramıyor muyum ?

    Aynı meslek için hayır. Ama katip ve İ.K.M için ayrı ayrı yapabilirsiniz.
  • 25-10-2012, 12:08:17
    #18
    Hocam i.k.m mülakatında sana ne sordular