Gardiyanlıkmı daha iyi sizce yoksa katiplikmi ?
Gardiyan yok hocam İnfaz Koruma Memuru

sorunuza cevap olarak 2 kuzenim 3 ark. ve komşum katip bende İ.K.M oldum herkes kendi mesleği zor geliyor

bana sorarsan ben mesleğimden memnunum. Dizilerdeki veya filmlerdeki gibi sistemler yok artık. Cezaevleri çok gelişmiş kompleks sistemler artık. İleride daha iyi olacak gibi duruyor.
Benim puan 67 neler yazabilirim ve tercihler falan ne zaman? Hiç anlamiyorum bu kpss den. Öylesine girdik işte.
Sana bir yer gelmez hocam.
ikm derken hocam, kaç puan almıştınız kpssden ve hangi ilden girdiniz? Sözleşmeli mi kadrolu musunuz?[/QUOTE]
83 puanım vardı. Adanadan girdim sözleşmeli olarak girdik ama kadroya geçtik.
Bu sorunun cevabını bende merak ediyorum. Katiplik diye girdik aklımız gardiyanlığa kaydı
İkisinede başvurun hocam hangisi olursa.