Konu
Adliye ve İnfaz Koruma Memuru Alımları
25-10-2012, 11:58:06
#12
ncetin
İ.k.m ' de sadece mülakat mı var hocam ? Ben de 78 puan aldım.
Katipliğe ve i.k.m her ikisine başvuru yapıcam.