syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkisine başvuramıyorsunuz seçim yapıyorsunuz hocam. Sözleşmeli ile kadrolu arasında 100 TL gibi bir fark var diğer tüm haklırınız aynı kafanıza takmayın bunları.
Hem sözleşmeli hem kadroluya başvuramıyor muyum ?

http://katipler.net/adalet-bakanligi...iniz-2012.html

Burdaki bilgilere göre başvurabiliyoruz hocam?