• 25-10-2012, 20:21:25
    #37
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyide sen hızlı yazıyorsan zaten burayı hakediyorsun.Ben ayrıca anlattığınız olayı pek inandırıcı bulamadım.Başsavcıyı tanıyabilirsiniz ona birşey diyemem ama koskoca başsavcı dahi size torpil ayarlıyamıyorsa, işte buna gülerim.
    Seni inandırmak için yazmadım. Hem yalan yanlış bir yazı için hangi öküz 10dk harcar.

    Ben başımdan geçeni anlatmışım. Senin inanıp inanmaman yazdıklarımı değiştirmez.

    Konuda demişimki; en az savcı kadar yetkili gözlemciler var.
  • 25-10-2012, 20:29:42
    #38
    Arkadaşlar, 2011 senesinde adliyeye katip olarak girdim. kurum içindeki ünvan değişikliği sınavı ile bilgisayar teknisyeni oldum. 8 aylık bir katiplik 6 aylıkta bir teknisyenlik tecrubem var. Sorularınızı bu başlık altından cevaplamaya çalışabilirim.
  • 25-10-2012, 20:54:06
    #39
    deeds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar, 2011 senesinde adliyeye katip olarak girdim. kurum içindeki ünvan değişikliği sınavı ile bilgisayar teknisyeni oldum. 8 aylık bir katiplik 6 aylıkta bir teknisyenlik tecrubem var. Sorularınızı bu başlık altından cevaplamaya çalışabilirim.

    Hangi ilde, kaç kpss puanıyla atandınız?
  • 25-10-2012, 22:27:21
    #40
    İstanbulda kazandım, önlisans puanım 80 di
  • 26-10-2012, 00:50:41
    #41
    Alım duyurusunu ne zaman yaparlar arkadaşlar sizce?
  • 26-10-2012, 09:40:51
    #42
    Dmrbs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vay be harbi ahiret sorusu hocam muhabetin başını kaçırdımda siz şunda görevlisiniz sanırım doğrumu hocam i.k.m olarak ?
    Evet hocam 2 yıl olacak.

    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende 80,6 aldım katipliğe başvuracam ikm de başvuru yapacam aslında ikm pek fazla istemiyorum ama yaş 25 oldu artık bi yerden başlamak gerek bu senede zaten 4 yıllık bitiyor belki kurumlar arası geçiş filan yaparım artık şans maaş yatsında
    Kurumlar arası çok zor hocam. Dayı meselesi


    ncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zabıt katibi olan arkadaşlar yok mu ? Birazda o konu hakkında bilgi alalım
    O konuda da yardımcı olabilirim.

    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyide sen hızlı yazıyorsan zaten burayı hakediyorsun.Ben ayrıca anlattığınız olayı pek inandırıcı bulamadım.Başsavcıyı tanıyabilirsiniz ona birşey diyemem ama koskoca başsavcı dahi size torpil ayarlıyamıyorsa, işte buna gülerim.
    Arkdaşın anlattığı doğru hocam. Ben neler gördüm


    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alım duyurusunu ne zaman yaparlar arkadaşlar sizce?
    Benim haberim olur size haber veririm bu konudan olmassa.
  • 26-10-2012, 10:24:34
    #43
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam 2 yıl olacak.
    Hocam sizide çok soru sorup sıktık kusura bakmayın.

    Peki fiziki yapı ne kadar önemli ? Diyelim o kilo ve boy oranını tutturuyoruz ama bakıyolarmı yok işte hafif göbegi var kolları sarkmış felan gibi Birde tip ne kadar önemli ? Hani derler ya eli yüzü düzgün birini arıyorlar gibisinden öyle bir şey de varmı ?
  • 26-10-2012, 10:51:11
    #44
    Üyeliği durduruldu
    deeds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar, 2011 senesinde adliyeye katip olarak girdim. kurum içindeki ünvan değişikliği sınavı ile bilgisayar teknisyeni oldum. 8 aylık bir katiplik 6 aylıkta bir teknisyenlik tecrubem var. Sorularınızı bu başlık altından cevaplamaya çalışabilirim.
    başka hangi ünvanlar, icra memuru var duyduğuma göre dosya başı ek para alıyolarmış, büyük bir adliyede maaşı ikiye katlar yanlışmıyım ?
  • 26-10-2012, 11:17:02
    #45
    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alım duyurusunu ne zaman yaparlar arkadaşlar sizce?
    1.5 2.5 ay aralığında çıkacak ilan.