Arkadaşlar, 2011 senesinde adliyeye katip olarak girdim. kurum içindeki ünvan değişikliği sınavı ile bilgisayar teknisyeni oldum. 8 aylık bir katiplik 6 aylıkta bir teknisyenlik tecrubem var. Sorularınızı bu başlık altından cevaplamaya çalışabilirim.
başka hangi ünvanlar, icra memuru var duyduğuma göre dosya başı ek para alıyolarmış, büyük bir adliyede maaşı ikiye katlar yanlışmıyım ?