• 26-10-2012, 20:57:58
    #73
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maaş çok az artıyor ama 1 derece atlıyor 9. dereceden başlayacak. Oda benim gibi 10.3 sanırım.
    Bizim arkadaşa mülakatta 3 soru sormuşlar 1 ini bilmiş 1 ini bilmiyorum demiş 1 ini yanlış söylemiş ama girdi.

    Senin bulunduğun cezaevinde koğuşlar en fazla kaç kişilik?
  • 26-10-2012, 21:01:19
    #74
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen sene çok yakın arkadaşım 81 ile gardiyanlığa girdi ve çok çok çok rahat bir işi var. Gardiyanlık ile ilgili sorularınızı cevaplayabilirim onun sayesinde baya bilgilendim.
    Maşallah sayenizde çok bilgi alacağız aklımıza geldikçe
  • 26-10-2012, 21:03:18
    #75
    Dmrbs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maşallah sayenizde çok bilgi alacağız aklımıza geldikçe
    Tabi dostum seve seve cevaplarım.
  • 26-10-2012, 21:17:49
    #76
    Dayı işleri istanbulda işlemiyor beyler. Diğer yerleri bilmiyorum ama İstanbul'da işlemediğinden eminim diyebilirim. Geçen alımlarda Gardiyanlık ve Bilgisayar Teknisyenliğine başvurdum Kartal cezaevi için. Gardiyanlık için gerekli her türlü fiziğe sahibim, bilgisayar işi içinde 11 yıldır bu sektörde iş yapıyorum. Oranın eski müdürü yakın tanıdık. Onu soktum devreye, yardım etsede işlemedi.
  • 26-10-2012, 22:07:28
    #77
    Gardiyanlığın iş şartları çok mu zor? Sürekli ayakta mıyız?
  • 26-10-2012, 22:19:13
    #78
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gardiyanlığın iş şartları çok mu zor? Sürekli ayakta mıyız?
    Sürekli oturuyorsun. Mahkum seni çağırdığında oturduğun yerden kalkıyorsun gidiyorsun hayrola ne vardı diye soruyorsun geliyorsun yerine oturuyorsun yapılan iş bu kadar. Bunun dışında açık görüş kapalı görüş var mahkumları alır görüşe götürürsün. Ya da biri rahatsızlanır intihar eder onları alırsın götürürsün ring aracına binersin mahkumu götürürsün hastaneye o gün işten yırtarsın falan.

    Dışarıya aksedildiği gibi hiç bir zorluğu yok ( benim bildiğim cezaevi türü koşullarına göre ).
  • 26-10-2012, 22:26:08
    #79
    aceba vardiyalı çalışmak mı daha iyi ikm'de yoksa normal 8-5 çalışmak mı? vardiyalıda 16gün çalışıyormuşsun bir ayda. ama uyku düzeni filan sorun olur sanırım
  • 26-10-2012, 22:45:39
    #80
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aceba vardiyalı çalışmak mı daha iyi ikm'de yoksa normal 8-5 çalışmak mı? vardiyalıda 16gün çalışıyormuşsun bir ayda. ama uyku düzeni filan sorun olur sanırım
    Kesinlikle vardiyalı daha iyi. Bazen olur gündüz yapacağın işler olur onları yapabiliyorsun gece gideceğin yerlere gidebiliyorsun her türlü işini yapabiliyorsun vardiyalıda. Mesela bugün sabah işe gittin 8'de akşam 8'de çıkıyorsun yarın tatil gündüz. Gece 8 de işe gidiyorsun sabah 8'de çıkıyorsun çıktığın gün ve sonraki gün tatil ondan sonra ki gün tekrar sabah 8'de gidiyorsun. Gece zaten hiç bir şey olmuyor bütün mahkumlar uyuyor zaman geçirmeye çalışacaksın geceleri.
  • 26-10-2012, 22:48:35
    #81
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle vardiyalı daha iyi. Bazen olur gündüz yapacağın işler olur onları yapabiliyorsun gece gideceğin yerlere gidebiliyorsun her türlü işini yapabiliyorsun vardiyalıda. Mesela bugün sabah işe gittin 8'de akşam 8'de çıkıyorsun yarın tatil gündüz. Gece 8 de işe gidiyorsun sabah 8'de çıkıyorsun çıktığın gün ve sonraki gün tatil ondan sonra ki gün tekrar sabah 8'de gidiyorsun. Gece zaten hiç bir şey olmuyor bütün mahkumlar uyuyor zaman geçirmeye çalışacaksın geceleri.
    işte zor olanda o gece zaman geçirmek sanırım tv filan oluyor mu aceba telefon filan yasakmış duydumda