PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aceba vardiyalı çalışmak mı daha iyi ikm'de yoksa normal 8-5 çalışmak mı? vardiyalıda 16gün çalışıyormuşsun bir ayda. ama uyku düzeni filan sorun olur sanırım
Kesinlikle vardiyalı daha iyi. Bazen olur gündüz yapacağın işler olur onları yapabiliyorsun gece gideceğin yerlere gidebiliyorsun her türlü işini yapabiliyorsun vardiyalıda. Mesela bugün sabah işe gittin 8'de akşam 8'de çıkıyorsun yarın tatil gündüz. Gece 8 de işe gidiyorsun sabah 8'de çıkıyorsun çıktığın gün ve sonraki gün tatil ondan sonra ki gün tekrar sabah 8'de gidiyorsun. Gece zaten hiç bir şey olmuyor bütün mahkumlar uyuyor zaman geçirmeye çalışacaksın geceleri.